Cars &Coffee zondag 8 oktober Zolder

Home Forum Porsche Uitstappen Cars &Coffee zondag 8 oktober Zolder

• Maker
    Discussie

• Sleurs Roland
    Deelnemer

Gezien het in de regio Limburg-Antwerpen de laatste tijd nogal stilletjes was qua activiteiten wil ik nog eens het vuur aan de lont steken:

Cars &Coffee : zondag 8 oktober van 11.00 tot 13.00 (of langer)
      Brasserie The Wheels
      (Terlaemen 4 3550 Heusden-Zolder)
      Ingang Circuit Zolder,en direkt rechts
      er is ruime parking beschikbaar aan de brasserie en rondom is er een terrras
      Brasserie The Wheels straalt het verleden van het circuit uit middels prachtige foto’s aan plafond en de muren.Petrolheads gaan er zich direkt thuis voelen
      Daar de sympathieke uitbaatsters enige moeite gaan doen voor wat versnaperingen bij de koffie,
      graag een seintje wie aanwezig zal zijn zodat ik een bij benadering aantal deelnemers kan doorgeven.
      Iedereen welkom(liefst met een Porsche natuurlijk)

wheels2.JPG

wheels1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 80)
      • Wel een beetje laat , maar bij deze een dikke pluim voor de organisator . :first:
        Wij hebben er van genoten , toch weer een leuke en kleurrijke bende :happydance:

Mooie foto’s !
          Bedankt

Denk aan de Immodium!

Mushroom schreef :

Ach, als ‘t een troost mag zijn…
              Wij zijn verleden weekend naar St-Tropez geweest voor Porsche Paradis…
              … dat dit weekend doorgaat :bounce: :bounce: :bounce:

Porsche Paradis St-Tropez stond dit jaar ook op mijn to-do-lijst, maar omdat dit reeds het volgend weekend na de ZGP was, heb ik het op aanraden van mijn vrouw maar uit mijn hoofd gezet :bounce:

Dus volgend jaar … de vrouw gelijk geven … en dan toch voluit voor beide events gaan 😀

XXX

De ene heft pech tgv buikgriep, de andere is gewoon dom… :ass:

Dan had ik er gebleven ook… :happydance:

Ge kent dan toch de weg al voor komend weekend… :engeltje:

[quote=”TGeert” post=257658]

Natuurlijk spijt dat ik er niet bij kon zijn.
                      Temeer daar we ons weekend Zoute Grand Prix vroegtijdig hebben moeten afbreken wegen buikgriep …[/quote]

Ach, als ‘t een troost mag zijn…
                      Wij zijn verleden weekend naar St-Tropez geweest voor Porsche Paradis…

… dat dit weekend doorgaat :bounce: :bounce: :bounce:

Ja Wim klopt.
                        Ik heb het eerder met Modellen dan met Merken.
                        Automodellen hé 😀
                        Alle Merken hebben wel mooie en interessante modellen gemaakt.
                        Maar moet je dan altijd alles van een merk mooi en goed vinden?
                        Voor mij is de Ferrari 348 een van de weinige Ferrari’s die ik wil hebben.
                        Misschien een van de enige die ik mooi vind binnen mijn budget.

Wim

Komt ook gewoon omdat William net als ik ook een liefhebber is van meerdere mooie merken dan enkel Porsche. 💡

Anders was dit Duitse merk ook vuil van de straat als we allemaal dezelfde smaak hadden. :engeltje:

[quote=”Drip” post=257711]De William, die ik steevast Hugo blijf noemen, AKA Ghost heeft wel karakter.
                            Met een Italiaan komen opdagen maar wel de juiste lanyard op het dash :up:

[/quote]

Ach namen, ik ben daar ook niet goed in.
                            Echter herkende vele deelnemers direct.
                            Was tof om nog een erbij te “mogen” zijn.
                            Die Lanyard was het enige wat ik kon doen om erbij te horen hé 😀

[quote=”Drip” post=257710]Hier zie je heel duidelijk dat Herman een nieuwe nickname verdient, de kontjesman, niet?
                              Iedereen plaatst zijn wagen netjes met de snuit naar voren behalve dienen 928, die zet hij met zijn kont naar voor…
                              Ofwel moeten we besluiten dat de 928 een vette kont heeft en er langs die kant beter uit ziet, of Herman heefthet gewoon voor kontjes….[/quote]

allez dan, speciaal voor alle kontjesmannen hier

zAsses.jpg

@Drip ik zie geen probleem hoor met de 928, de motor staat toch aan dezelfde kant als de andere P’eekes 🙂

XXX

De William, die ik steevast Hugo blijf noemen, AKA Ghost heeft wel karakter.
                                  Met een Italiaan komen opdagen maar wel de juiste lanyard op het dash :up:

000_ghost.jpg

XXX

000_herman.jpg

Hier zie je heel duidelijk dat Herman een nieuwe nickname verdient, de kontjesman, niet?
                                    Iedereen plaatst zijn wagen netjes met de snuit naar voren behalve dienen 928, die zet hij met zijn kont naar voor…
                                    Ofwel moeten we besluiten dat de 928 een vette kont heeft en er langs die kant beter uit ziet, of Herman heefthet gewoon voor kontjes….

000_herman2.jpg

Een kleine aanmaning was voldoende om hem juist te zetten, of was dit omdat de ruitenwissers nog rustig hun werk verder deden terwijl de wagen slotvast was en de sleutel in Herman zijn zak zat.
                                    De 928, onvoorstelbaar mooi en evenveel kuren (beetje gelijk de eigenaar) :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 80)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.