Home › Forum › Porsche Uitstappen › CARS EN KOFFIE TE KONTICH
- Dit onderwerp bevat 50 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 2 maanden geleden door BRABANS JEAN.
-
MakerDiscussie
-
1 september 2013 om 12:20
Op zondag 8 eptembe cars en koffie te Kontich;het zou plezant zijn eens met een aantal PORSCHES aanwezig te zijn,gewoonlijk ben ik er alleen, is van 10 tot 12 uur,nadien is er concour elegence te Wijnegem indien intresse misschien ergens afspreken.
-
MakerDiscussie
-
ik ben ook van de partij ,mooie streek heb daar reeds verschillende rallys gereden;nu nog een datum en OK
Enkele dagen daar rondrijden ,1 dagje nurburgring enz . :up: :up:
[quote=”Funny” post=141763]Mark ik ben kandidaat voor de Eifel of Moezel ! :driver: [/quote]
Heb een route ontdekt van het hotel over een leuk stuk binnenbaan om de p’tjes op te warmen dan een recht stuk over de a1 (onbeperkt) om naar een mooi stadje te rijden en dan terug een dik half uur super binnenbaan rss de bossen…
[quote=”TRIUMPH1″ post=141894]… en ieder olD timer bezitter vind zijn wagen zeker elegant en concours waardig. [/quote]
Daarom is ie dat nog niet… 😉
Is net zoals je je eigen kind ook niet lelijk vind. 🙄 😆Komen ieder jaar wel dikwijls dezelfde wagens,en sorry ik vind de oldies die buiten staan zeker het bekijken waard en er waren er bij die zeker aan deze concour kunnen meedoen;Ikzelf zit al 40 jaar in het old timer gedoe en ieder olD timer bezitter vind zijn wagen zeker elegant en concours waardig.
[quote=”S2″ post=141790]Ik was met de daily 🙂
Ik vond de locatie / aantal wagens op het terrein / … perfect. Waar trek je de grens om wagens toe te laten? Nu was het echt een concours met alleen maar exclusieve en zeldzame wagens, als je, sorry als ik hiermee iemand tegen de schenen schop, elke Porsche gaat binnen laten, is de charme weg. Dan ga je beter naar Porschefest 🙂
Nu stond er, denk ik, geen enkel model dubbel (met uitzondering van de 2.7 RS) (1 x924 Le Mans , 1x 944 Turbo, 1 x968 CS, 1×964 RS N-GT, 1x 996 GT3RS, …) prachtig toch![/quote]
Ha…had ik toch nog binnen gekunt….geen 993
[quote=”Mikey” post=141791][quote=”BC911″ post=141787]Moet je gewoon ‘s morgen gaan, en dan kan je parkeren zonder problemen ;). …[/quote]
:engeltje: je kon pas binnen om 12u …
de mijne stond langs de kasteelgracht[/quote]
Nee hoor, was vanaf 9u 😉
[quote=”TRIUMPH1″ post=141789]Er was nog zo veel plaats binnen,laat alle exclusieve wagens binnen rijden(parking stond vol met mooie oldies) en parkeren is opgelost;[/quote]
Niet akkoord, op de parking stonden inderdaad oldies (en mooie). Maar vond je die ook concours waardig? Als je zag wat er op het terrein stond … (in concours)
Ik zag trouwens in de loop van de middag wel nog wagens op het terrein binnen rijden (niet in concours) zoals een Bentley 8 (pre-oorlogsjaren vermoed ik).
[quote=”BC911″ post=141787]Moet je gewoon ‘s morgen gaan, en dan kan je parkeren zonder problemen ;). …[/quote]
:engeltje: je kon pas binnen om 12u …
de mijne stond langs de kasteelgracht
Ik was met de daily 🙂
Geparkeerd onder de brug aan het kanaal en netje opgepikt door een Evoque en aan de poort afgezet! In het terugkeren, idem maar met een Range. Intussen een woordje uitleg over de wagen …. chapeau!
Stonden daar in de buurt (aan het kanaal) nog heel wat luxe wagen (997 / 991 / Panamera / …) dus zo onveilig leek me het daar niet.
Ik vond de locatie / aantal wagens op het terrein / … perfect. Waar trek je de grens om wagens toe te laten? Nu was het echt een concours met alleen maar exclusieve en zeldzame wagens, als je, sorry als ik hiermee iemand tegen de schenen schop, elke Porsche gaat binnen laten, is de charme weg. Dan ga je beter naar Porschefest 🙂
Nu stond er, denk ik, geen enkel model dubbel (met uitzondering van de 2.7 RS) (1 x924 Le Mans , 1x 944 Turbo, 1 x968 CS, 1×964 RS N-GT, 1x 996 GT3RS, …) prachtig toch!
Er was nog zo veel plaats binnen,laat alle exclusieve wagens binnen rijden(parking stond vol met mooie oldies) en parkeren is opgelost;
Moet je gewoon ‘s morgen gaan, en dan kan je parkeren zonder problemen ;). Maar het is inderdaad heel dubbel, het is een prachtige locatie, maar inderdaad te weinig parkeergelegenheid voor de bezoekers. Ik zou de P ook niet achterlaten aan het kanaal. Een afzonderlijke parking voor oldies zou mooi zijn, maar steed minder en minder evenementen blijken dit te doen. Wat toch wel spijtig is …
Ben er ook effe langsgereden, maar vond enkel parkeergelegenheid aan het kanaal.
Ik ging daar echt de cabrio niet achterlaten.
Vorige keer was er veel minder volk en ja, dan konden we binnen parkeren.
Ik ken Nicolas ook persoonlijk maar begrijp goed dat het nu niet meer kan.
Het parkeerterreintje is veel te klein voor zo’n grote opkomstIk ben vandaag ook naar Wijnegem afgezakt. Ken Nicolas persoonlijk, versta hem dat hij niet alle wagens kan toelaten.
Was zeker de moeite, ga volgend jaar opnieuw daarheen !
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.