CARS EN KOFFIE TE KONTICH

Home Forum Porsche Uitstappen CARS EN KOFFIE TE KONTICH

• Maker
    Discussie

• BRABANS JEAN
    Deelnemer

Op zondag 8 eptembe cars en koffie te Kontich;het zou plezant zijn eens met een aantal PORSCHES aanwezig te zijn,gewoonlijk ben ik er alleen, is van 10 tot 12 uur,nadien is er concour elegence te Wijnegem indien intresse misschien ergens afspreken.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
      • Het was een mooie zonnige dag,gezellig in Kontich samen gezeten,en daarna naar Wijnegem;mooie wagens gzien ,maar op het parkeerterein stonden wagens die zeker gezien mochten worden maar spijtig genoeg niet binnen mochten,er was plaats genoeg.in ieder geval een toffe gdag geweest en volgende afspraak is op 25/9 te Genk.

S2

Dit is een beest !!!

En dit is een echte dreamcar

S2

Inderdaad, pracht locatie en prachtige wagens, zal proberen zo snel mogelijk wat foto’s te plaatsen 🙂

Ik ben liefhebber van *porsche , maar die F40 aan de ingang was *luv

(PS: Niemand van het forum gezien 🙂 )

En speciaal voor Wim / Timo :

Vandaag leuke dag gehad: samen met Triumph1 en vrouwtje, Guy964cabrio(nog geen lid) en vrouwtje,DST en nog een kameraad samen vertrokken aan Raes racing, dan naar Kontich, wat auto’s en motoren bewondert en dan natuurlijk koffietje gedronken.

Namiddag zijn we dan naar de concours elegance geweest te Wijnegem, prachtlocatie en mooie en zeldzame wagens kunnen bekijken.

Geslaagde dag met een hele dag zon :coolness:

hey mark
                ik ben de eerste die dan mee gaat doen. als je wat gaat organiseren
                naar de eifel . :drink:

Moet zeggen dat hotel :up: is
                  Beetje uitzoeken en dan met het forum iets organiseren… :drink:

hey goed beslist
                    geniet er van jullie samen.mooi ritje met de Porsche door eifel.kom daar ook graag
                    en is mooi daar.
                    veel plezier . :drink:

wij hebben daarnet beslist om een paar dagen naar de Eifel te trekken, naar Kronenburg :driver:
                      http://www.burghauskronenburg.de

Gaat niet lukken voor mij, ze hebben mij weer kunnen overtuigen en ga morgen toch eens in Holland piepen 😀

[quote=”TRIUMPH1″ post=141389]Zondag bijeenkomst voor Kontich bij garage RAES om 09H45 GR JB[/quote]

Ik passeer morgen ook langs Raes om 9h45

[quote=”dirk l” post=141475][Oei ! Wat is er loos ? Toch niet enkel voor de oliesensor ,[/quote]

Nog een paar olielekjes die ik opgelost wil zien. + nog wat extratjes :lekker:

[quote=”porsche” post=141467]
                              Maar ik bedoelde eigenlijk (buiten de porsches van het Forum natuurlijk 😉 )er eigenlijk niet veel te beleven valt. Er zijn leukere Cars en Koffee om naartoe te gaan.[/quote]

Welke ?

[quote=”Gette” post=141404]Als het goed weer is kom ik ook af.

Ik probeer om 9.45 aan Raes te zijn, het zullen zijn laatste kilometerkes zijn voor dat het blok er uit gaat ![/quote]

Oei ! Wat is er loos ?
                                Toch niet enkel voor de oliesensor ,

Anoniem

Ik bel al wel eens naar Esplanade Lille (FR) en Esplanade Ieper geweest. (afgelopen zondag trouwens) Beide zijn de moeite.
                                  Gaan er soms forumleden naar daar?
                                  Zijn er nog andere gelijkaardige events in de ‘Vlaanders’?

[quote=”porsche” post=141397]Ter info, stel je van die Cars en Koffie in Kontich niet teveel voor hé 😉 [/quote]
                                    [quote=”Mikey” post=141418]
                                    Als iedereen van het forum komt die zegt dat em komt zullen er van het totaal aantal wagens daar 50% Porsche.’s zijn :D[/quote]

Ja, daar heb je wel een punt 😀
                                    Maar ik bedoelde eigenlijk (buiten de porsches van het Forum natuurlijk 😉 )er eigenlijk niet veel te beleven valt. Er zijn leukere Cars en Koffee om naartoe te gaan.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.