CARS EN KOFFIE TE KONTICH

Home Forum Porsche Uitstappen CARS EN KOFFIE TE KONTICH

• Maker
    Discussie
  • Op zondag 8 eptembe cars en koffie te Kontich;het zou plezant zijn eens met een aantal PORSCHES aanwezig te zijn,gewoonlijk ben ik er alleen, is van 10 tot 12 uur,nadien is er concour elegence te Wijnegem indien intresse misschien ergens afspreken.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)
    • Afhankelijk van het weer is er wel iets te zien;het zou wel eens tof zijn om met een aantal Porsches aanwezig te zijn en een gezellige babbel te doen met elkaar.Triumph gaat in ieder geval en daarna naar concour elegence te Wijnegem.GR JB

[quote=”porsche” post=141397]Ter info, stel je van die Cars en Koffie in Kontich niet teveel voor hé 😉

Hier is hun website klik hier

Gemeenteplein 4 te Kontich, midden in het centrum in Café Het Fortuin recht over de kerk.[/quote]

Als iedereen van het forum komt die zegt dat em komt zullen er van het totaal aantal wagens daar 50% Porsche.’s zijn 😀

Als het goed weer is kom ik ook af.

Ik probeer om 9.45 aan Raes te zijn, het zullen zijn laatste kilometerkes zijn voor dat het blok er uit gaat !

Ze geven zondag zeer slecht weer. Ik dank dat de dag aan een zijden draadje hangt 🙁

Ter info, stel je van die Cars en Koffie in Kontich niet teveel voor hé 😉

Hier is hun website klik hier

Gemeenteplein 4 te Kontich, midden in het centrum in Café Het Fortuin recht over de kerk.

[quote=”TRIUMPH1″ post=141389]Zondag bijeenkomst voor Kontich bij garage RAES om 09H45 GR JB[/quote]

Adres? 🙂

Indien het goed weer is zie ik jullie te Kontich zelf 😎

Zondag bijeenkomst voor Kontich bij garage RAES om 09H45 GR JB

zondag voetbal :s

[quote=”Rufie” post=141255]Iemand die zaterdag naar Rosmalen gaat, Porsche fest ?[/quote]

Ikke proberen op Zondag, Zaterdag werken :puke: :puke: :puke:

Ik kom ook af. Nadien ga ik ook naar Wijnegem, naar de http://www.antwerpconcours.be/

Iemand die zaterdag naar Rosmalen gaat, Porsche fest ?

Wij zullen er ook zijn.

Ik van Merksem, Raes is achter hoek

Ben van Edegem dus eerst naar Wijnegem rijden is een beetje om 😀

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 50)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.