- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
30 maart 2006 om 18:12
Op 18/03 bracht ik mijn 993 weg om een voorste ruit te vervangen wegens steen erop op de autosnelweg . 😥 Wel glasbreukverzekering 😀 .Ik was de daaropvolgende week toch een weekje in het buitenland wegens verlof en kon het P-ke wel even missen .Dit in combinatie met een herstellingske.De typische 993-kwaal (roest onder de rubber die de onderste rand vd voorruit afsluit).
Carglass zou de ruit er eerst komen uithalen.Na een 5-tal telefoontjes was carglass nog altijd niet langsgeweest.Ondertussen was de ruit eigenhandig eruit gehaald door de garage.Op 24/03 kreeg ik telefoon van carglass dat de nieuwe ruit nog altijd niet was besteld ❗ wegens in dat bouwjaar ergens wijziging van ruittype.Vraag was dus welke van de 2 ruiten moesten ze bestellen.Ondertussen staat de wagen dus al bijna 2 weken zonder voorruit in de garage. 👿
Vandaag heb ik van carglass bericht gekregen dat de ruit gearriveerd is en zou geplaatst worden op ………………..woensdag 05/04.
Carglass 24 op 24 is de slogan.Ze zouden er beter “carglass 1 ruit op 24 dagen” van maken.
Als ikzelf als zelfstandige zo traag werk moest leveren……….
Iemand nog zo slechte ervaring met carglass ❓
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.