CARWRAP DEMO WEEKEND

Home Forum Porsche Uitstappen CARWRAP DEMO WEEKEND

• Maker
    Discussie

• Stefaan Maes
    Deelnemer

Voor wie alles wil teweten komen over de mogelijkheden van carwrapping
      is ons CARWRAP DEMO WEEKEND 5 & 6 mei (zie flyer) misschein een interessante uitstap !!! We zullen demonstreren hoe we een wagen wrappen (overkleven)en ook hoe we een wagen terug strippen van een bestaande wrap (reeds 2 jaar gekleefd ) zonder dat de originele lak beschadigd is.

Iedereen welkom !!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
      • Ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn ,wens je een mooie opkomst .

Van harte welkom hier

demo zal zeker wel een tijdje na 18u uitlopen denk ik,
            geen probleem.

Alvast iedereen bedankt voor de positieve reacties :applaus:

Wat steenslag betreft is er niets dat dit volledig kan tegenhouden,
              maar de originele lak van de wagen is wel beschermd door een wrap
              dat is net het voordeel !!!
              We kunnen zelfs een speciale transparante kleeffolie op bepaalde delen van de wagen aanbrengen ter bescherming van.

Prijzen worden niet via het forum medegedeeld maar je kan stellen
              dat een wrap gemiddeld 1/3 minder kost dan lakwerk
              + dat je de originele lak blijft behouden + en vooral, de exclusieve look dat je ermee kan bekomen.

We hebben al verschillende origineel metallic zwarte Porsche’s matzwart gewrapt, je kunt niet geloven welk een ander effect dit geeft, een ongelooflijk coole look, de meeste klanten herkenen hun wagen gewoonweg niet meer wanner ze hem terug komen ophalen.

Als het lukt kom ik zaterdag tegen 18u wel eens kijken, zal ik nog iets zien dan rond dit uur ❓ ❓ ❓

welkom en knap werk . :applaus:

net zoals jij met de deur in huis vallen 😀
                  hoeveel kost een car wrap ❓

komen er daar geen stukkjes af van steenslag ofzo ❓

Mooi filmpje op website dat toont hoe jullie dat doen !

Welkom Octo ! Aan allen die hier meelezen, Octo ofte Ateljee Maes is niet meteen een nieuwe sponsor maar een Porscheforum donateur 😉 hij ondersteunt het forum dus voor zijn event tijdens dat weekend, en mss in de toekomst wel voor meer ;-p

Aangezien het allemaal erg snel moest gaan (5 en 6 mei) was de openbare uitleg er niet voor de reclame gemaakt werd, maar bij deze is iedereen dus op de hoogte.

Mij interesseert het ook enorm, maar ook ik heb de eerstkomende weekends helaas geen tijd.

Demo is doorlopend,
                        zaterdag in de namiddag, zondag van 10u30 tot 18u

Ik zou dit ook wel eens willen zien hou dit in zijn werk gaat ,maar zaterdag kan ik niet en zondag hebben we een rit met PCT.In alle geval welkom en het zal nog wel eens passen zeker .

Excuses Octo ,zoals steeds heb ik te snel gereageerd ,zal me niet meer overkomen 😳 .

Interessant.

Zijn de demonstraties doorlopend of moet je vanaf het aanvangsuur aanwezig zijn?

Misschien kom ik wel eens langs.

Wim

Welkom, en wij als moderators waren er van op de hoogte, dus vandaar de verwarring.
                                Maar je had het beter even met een voorstelling van je zelf kunnen doen/vermelden, en schrijven dat je toestemming had van opperhoofd. 💡

No Hard Feelings BC, moet dit hier alleen een beetje gewoon worden !!!

Niemand heeft gezegd dat je product niet interessant is, maar in het verleden werden sponsors anders voorgesteld. Vandaar de reacties hierboven :respect2: .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.