CAT INSERTS

• Maker
    Discussie
  • Naast de reeds uitgevoerde RSR uitlaatmod, overweeg ik de aanschaf van 200 cell kats. Het geluid is de hoofdreden, (eventueel) vermogen mag uiteraard ook. Vermogenverlies niet 👿

Gezien de hoge prijs (mss van tijdelijke aard als het tegenvalt) zou ik enkel de inserts willen aankopen, alsook gebruikte originele katalysatoren. En de rest van het verhaal is duidelijk denk ik….

Tips, ervaringen, bedenkingen,….laat maar komen. 😉

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • natuurlijk laten steken hoor,inserts laten wisselen in originele housing :driver:

[quote=”de zwarte pijl” post=107948]Heb dit jaar ook 200 cell sportcats gestoken bij Carnewal,zeer tevreden over,nog
        mooier geluid en iets sneller :driver:[/quote]

Laten steken zeker. 😉 Waren dat de volledige nieuwe of inserts laten wisselen in de originele housing ?

Heb dit jaar ook 200 cell sportcats gestoken bij Carnewal,zeer tevreden over,nog
          mooier geluid en iets sneller :driver:

[quote=”mark986″ post=107869]rsr niet voldoende?[/quote]

Eigenlijk wel hoor. Twee Duvels zijn ook voldoende…. :sarcastisch

Ok, laat maar iets weten als het zover is. 😉

Hoor eens bij Carnewal?
                Heeft ook “speciale” cats liggen en bovendien afaik redelijk betaalbaar. De mijne worden er eerstdaags vervangen.

rsr niet voldoende?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.