Cayenne 3.2 V6

  • Maker
    Discussie
  • Ik ben ook aan het uitkijken om een cayenne 3.2 v6 te kopen ,ik wil eens een auto met ruimte binnenin en als echte porsche fan kom je dan al gauw bij een cayenne uit.
    Ik lees veel verhalen over het verbruik (topic cayenne verbruik V6)maar is er iemand hier op het forum die met een cayenne 3.2 v6 rijdt ? Kan die misschien iets over het werkelijke verbruik zeggen? Niet dat het mij van gedacht zal veranderen ik ben niet echt een kilometervreter.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
    • mijn 2 naast elkaar

      Attachments:
      • 004-20110321-2.JPG

        Wasda LPi ? LPG ken ik wel maar die andere niet

          reys schrijft:

          En dan toch iets over het verbruik met een Cayenne nl de turbo:
          tijdens een testrit (Weissach),voor event aankoop, een piekmoment verbruik van 99lt/100km 😯

          Dat doet mijne T-reg ook soms op de boordcomputer hoor, maar zoals je al zei, dat zijn piekmomenten…

            Is goed .
            Men heeft mij steeds verteld dat de benzine voor de smering zorgt wat niet gebeurd door de Gas .
            De injectoren zouden dan uitdrogen .
            Ik had wel geen LPI maar LPG

              911-lover schrijft:

              Rijdt je af en toe ook nog op Benzine David ?

              Mijn wagen start steeds op benzine en wanneer de motor de correcte temperatuur heeft schakelt hij automatisch over op gas, in de winter duurt dat dus iets langer, bovendien zijn er in de buurt waar ik nu woon weinig lpg tankstations waardoor ik al vaker ook eens gewoon op benzine rijd… maar, na al die kilometers rijd mijn wagen beter op lpi dan op benzine… en ik weet ook hoe dat komt…

                😆 😆 😆

                  Dan moet je zeker u motor stilleggen als je tankt anders blijf je staan 😀

                  Anoniem

                    Ongelofelijk [IMG]http://i51.tinypic.com/2v9vyq8.gif[/IMG], maar het is frappant hoe mensen mensen beginnen te misbruiken 👿 👿 👿
                    Ik ben het stilletjesaan KOTSBEU aan het geraken!!!
                    Koen, nooit gedacht om privékok te worden? Loon ga ik jou niet kunnen betalen maar de Porsche nu en dan eens mogen afstoffen zou je daar kunnen mee leven? ( 😆 )

                    En dan toch iets over het verbruik met een Cayenne nl de turbo:
                    tijdens een testrit (Weissach),voor event aankoop, een piekmoment verbruik van 99lt/100km 😯

                      Zo zijne r wel meer plaatsen , maar daar willen ze geen goede kok betalen .
                      Als ik nu hoor hoe het op het vorige werk gaat kan ik ook enkel maar 😥
                      Lang pikken mensen dat ook niet .

                        ga eens zien in het rood kasteel in kortessem daar kunnen ze best wel een goeie kok en toebehoren gebruiken anders gaat het niet lang meer duren daar

                          ik heb gebeld voor een LPI maar ze hebben het mij afgeraden , ik ga het dan maar niet doen .

                            bedankt voor de info.

                            Anoniem

                              Mijn ervaringen zijn anders.
                              LPG geeft een vermogen verlies van 10 a 15%.
                              LPI blijft het vermogen, je kan zelfs meer vermogen hebben.
                              Dat hangt er vanaf welke installatie en welke injectoren je gebruikt.
                              Er zijn zelfs systemen op de markt waar je met een schakelaar kan kiezen tussen economie, standaard en sport. Heb dat gezien in een Mercedes.
                              Die had in de sport stand ongeveer 10% vermogen winst op de testbank.

                                Met een LPI (gas) verlies je veel kracht tegeover benzine met de cayenne ?…..
                                ik heb wel met lpg gereden maar nooit met lpi .

                                  Dat mag , maar we zijn een dubbelpakket 😉
                                  Er moet voor ons geen haast achter zitten .
                                  We zijn het laten gebruiken een beetje beu en zoeken een vaste stek .
                                  Onze “oude” baas had ons teruggehaald met geweldige voorstellen .
                                  We hadden dus ons werk opgezegd en zijn terug gaan werken na de verbouwingen van 14 maanden .
                                  Maar blijkbaar was dat geweldige loon ingecalculeerd in de kosten van de verbouwingen om de zaak terug op te starten , alles op punt te zetten en het volk terug te lokken .
                                  Daarna hebben we totaal onverwacht de C4 gekregen zonder één reden .
                                  Geen goede zet van hem als ik de reacties hoor van ex-collega’s , klanten en horecamensen van in de buurt die mij allen contacteren.

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.