Cayenne 3.2 V6

  • Maker
    Discussie
  • Ik ben ook aan het uitkijken om een cayenne 3.2 v6 te kopen ,ik wil eens een auto met ruimte binnenin en als echte porsche fan kom je dan al gauw bij een cayenne uit.
    Ik lees veel verhalen over het verbruik (topic cayenne verbruik V6)maar is er iemand hier op het forum die met een cayenne 3.2 v6 rijdt ? Kan die misschien iets over het werkelijke verbruik zeggen? Niet dat het mij van gedacht zal veranderen ik ben niet echt een kilometervreter.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 52)
  • Anoniem

      Koen , zonder werk! Geen goed nieuws!
      Misschien ook eens solliciteren bij Stephan Buyens, de Chef in nood presentator(2 Mich sterren), die kan volgens mij ook een goede kok gebruiken!
      Zondagavond daar gaan eten (incl overnachting) en vandaag pas uit bed gekomen ZIEK!
      Sammo-dinges…
      Weet ‘t is niet mooi van mij om de vuile was hier buiten te hangen, maar zo moet ik mijn klanten toch niet bedienen!

      Sorry, OFF TOPIC!

        Koen, ik lees dat je zonder werk zit.
        Mijn neef heeft een restaurant in Bilzen en was enkele weken geleden op zoek naar een kok.
        Als je interesse hebt even pm
        Groet
        Jorgen

          Mijn vorige baas betaalde steeds mijn brandstof en de A6 was zijn pijngrens .
          Hij wist van mijn zwak voor de Cayenne , maar daar zijn zus zo eentje heeft wist die ook het verbruik .
          Nu we zonder werk zitten even afwachten wat de volgende werkstek is .
          Als deze hier in de buurt is en de Audi moet vervangen worden (normaal Augustus-September dit jaar) kan het zijn dat de Cayenne er dan toch komt.

          Anoniem

            Danny ,je Cayenne ziet er goed uit .Gewoon genieten .
            911-lover op wat wacht je ,zet gewoon de cayenne bij in je garage .

            Zoals jij zou zeggen +1 (grapje)

              Nice 8)
              Zoiets wil ik ook nog ooit als daily

                nog eentje

                Attachments:
                • 008.JPG

                  Hier is hij dan

                  Attachments:
                  • 004.JPG
                  Anoniem

                    Dat zou goed kunnen zijn 😀
                    Ik heb mijn Porsche pas binnen gedaan om goed af te stellen.
                    Vandaag heb ik hem naar huis gereden 8) 8)
                    Ik denk toch dat ik al zeer zot moet gaan rijden met de Porsche om sneller te zijn dan met de BMW.

                      dat koppel van die diesels is inderdaad iets waar je achteraf nog moeilijk vanaf wilt, en niet te evenaren is door benzinemotoren (zonder turbo). Ik heb al vaker gezegd dat ik met mijn E39 525d (350 Nm)vermoedelijk vlotter van A naar B rijdt in dagdagelijkse situaties dan met mijn vorige Porsches, door de combinatie van automaat en dieselkoppel. Enkel nu met de 9966TT, door zijn 560 Nm koppel, is er meer dan een waardige uitdager gekomen wat koppel betreft, en zal de eerste rit sinds bijna 2 weken met de 525d misschien nu zelfs magertjes aanvoelen??? 🙄

                      Anoniem

                        Ik heb ook al heel wat km’s afgelegd op LPG en LPI.
                        Bmw E39 523I tot 365 dkm met LPG zonder 1 probleem, nog steeds de beste auto die ik ooit heb gehad. De dag na een groot onderhoud samen met nieuwe banden heeft mijn vriendin de BMW onder een vrachtwagen gereden 🙁
                        Gelukkig had ze mijn auto bij, met hare Nissan had ze daar nooit zonder verwonding weggekomen.
                        Toen een jaartje gereden met een BMW E36 325I aut ook met LPG van 150dkm tot 185 dkm
                        En de laatste op gas was een BMW E39 528I touring. Gekocht met 40 dkm en direct LPI laten inbouwen. Gereden tot 200 dkm zonder problemen.
                        Nu rijd ik wel een diesel naast de Porsche, het koppel wat de diesels tegenwoordig leveren kan volgens mij niet meer op tegen een benzine motor.

                          Rijdt je af en toe ook nog op Benzine David ?
                          Ik heb vroeger een Omega 2.6 DualRam op gas gehad .
                          Starten deed ik steeds op benzine en éénmaal per week reed ik een ritje op benzine .
                          Nooit last gehad van kleppen of dergelijke .
                          Wagen verkocht aan 396.000km . Volgende eigenaar heeft dit naar de 500.000km gereden en dan vanwege het hoge aantal kilometers voor export verkocht .
                          Was mijn goedkoopste wagen ooit . Kostprijs per kilometer was de helft van de opvolger ( BMW 525 TDS)

                            LPI

                              mcklusky schrijft:

                              ik heb intussen 235000 km en nog niks van schade gereden! al ‘hoor’ ik het nu wel als de kleppensmering leeg is, dan beginnen de kleppen wat te tikken, dus er zal wel ‘wat’ sleet opkomen… maar na 165000km op gas en met een zware voet mag dat wel 😉
                              als ik uitreken wat ik uitgespaard heb… btw ik betaal nog steeds maar 136€ taks…

                              is dat een LPI of een LPG ?…

                                ik heb intussen 235000 km en nog niks van schade gereden! al ‘hoor’ ik het nu wel als de kleppensmering leeg is, dan beginnen de kleppen wat te tikken, dus er zal wel ‘wat’ sleet opkomen… maar na 165000km op gas en met een zware voet mag dat wel 😉
                                als ik uitreken wat ik uitgespaard heb… btw ik betaal nog steeds maar 136€ taks…

                                Anoniem

                                  Join the club !

                                  Ik heb de mijne uiteindelijk niet op lpg gezet omdat ik niet veel KM rijd maar ik vraag me eens af hoeveel km’s Dave ondertussen al gereden heeft op lpg en of hij nog kostenvrij gebleven is?

                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 52)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.