Cayenne 3.2 V6

• Maker
    Discussie
  • Ik ben ook aan het uitkijken om een cayenne 3.2 v6 te kopen ,ik wil eens een auto met ruimte binnenin en als echte porsche fan kom je dan al gauw bij een cayenne uit.
    Ik lees veel verhalen over het verbruik (topic cayenne verbruik V6)maar is er iemand hier op het forum die met een cayenne 3.2 v6 rijdt ? Kan die misschien iets over het werkelijke verbruik zeggen? Niet dat het mij van gedacht zal veranderen ik ben niet echt een kilometervreter.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 52)
    • ik heb ook een 3.2 titangrijs ,zwart leder gekocht maar heb hem pas dinsdag , foto’s volgen !

Anoniem

Thanks Rony,
        ze zijn mijn geduld op de proef aan het stellen hoor.
        Eergisteren gebeld naar de dienst homologatie van P en ik moet nog 12 dagen wachten voor ik hem kan aanbieden voor de homologatiekeuring. 🙁

cab ’88 proficiat met de aankoop,de deur bagetten bij mij zijn van metaal, ik weet dit omdat ik ze afgeschuurd heb.

OK, nu begrijp ik wat je bedoel.
            Ik rij ook met een “lichte vracht” en bij mij hebben ze die bedieningshendels intakt gehouden.

Plumber

Anoniem

Ik denk niet dat we over hetzelfde praten, ik bedoel eigenlijk de bedieningshendels om de zetel los te maken en plat te leggen. Dit zijn banaanvormige hendels die in de schouder van de rugleuning verzonken zitten (1 links en 1 rechts). Deze zitten vast, eronder zit een vijsje dat het slot blokkeert denk ik, ik moet dus eerst deze knoppen kunnen afpakken om dit vijsje los te draaien. Ik denk dat er 2 lipjes moeten ingedrukt worden langs de knoppen om ze uit de verzinking te liften. Iemand reeds gedaan? Ik ben bang om er zomaar een schroevedraaier tussen te priemen , ik wil liever geen schade toebrengen. Beter eerst wat informeren hé.

Hallo Cab88,

Die “knoppen” zijn inderdaad vijzen maar dan zonder “schroefkop” bovenaan.

Om die los te kunnen draaien moet je als volgt tewerk gaan:
                – Gat in het midden van de “knop” boren
                – Een “omgekeerde” tap in het gat draaien. Door de tap in het gat te draaien (en aangezien het een omgekeerde tap) is zal je zo de vijs eruit draaien.

Zo een omgekeerde tap vindt je in de beter doe-het-zelf.

Succes.

Plumber

Anoniem

Ik heb er nu dus ook eentje gekocht. 😀
                  Wel niet in titaangrijs maar jaramabeige, zelfde velgen (sport design),juli 2004 en slechts 33500Km op de teller.
                  Ik ben hem wel terug aan het ombouwen tot gewoon personenvervoer ipv lichte vracht daar je er toch geen voordeel meer uithaalt. 😥
                  Weet iemand of/hoe je die knoppen om de achterbank neer te klappen kan demonteren? Deze zitten vastgerevet of gevezen om aan de lichtevracht regeltjes te voldoen en deze moeten er terug uit.
                  Kan je deze gewoon omhoog eraftrekken? (Er zit een vijsje onder wat de boel vastzet.)
                  Groeten,

ps Rony; ik denk dat die oxidatie van de onderste bagetten redelijk courant is want bij de mijne zit er ook eentje vervangen voor hetzelfde probleem. Het is eigenlijk geen oxidatie maar een verfprobleem want de bagetten zijn van plastic.

Ik trek zelden een remorque ,alleen om eens naar het containerpark te rijden en dat is dan nog maar een 4 tal kilometer.

Anoniem

Verry nice, als ik er (ooit) eentje koop zoek ik ook deze kleur. Trek je soms een aanhangwagen? Iemand zei me dat een 3.2 te licht zou zijn om een grote remorque te trekken maar uiteindelijk geeft hij toch 250pk. Zal natuurlijk vlotter gaan met een S maar 250 pk moet toch voldoende zijn? Het houdt mij zo wat bezig omdat ik soms een grote remorque trek en niet graag een slak op de weg zou zijn. 8)
                      Groeten.

En hier dan enkele foto’s van mijn Cayenne,
                        ik rij er een tiental dagen mee en tot nu toe zeer tevreden over het rijgedrag, de auto is van 3/2004 en had 64000 kilometer,heeft bijna alle opties ,alleen geen cruisecontrol en multifuntioneel stuur.

[URL=http://g.imageshack.us/img525/pict0082zondernummerplacd7.jpg/1/]

[URL=http://g.imageshack.us/img243/pict0085ui8.jpg/1/]

[URL=http://g.imageshack.us/img300/pict0087yp4.jpg/1/]

2 minpuntjes oxidatie van deurlijst en van één velg ,het zijn wel geen duidelijke foto’s

[URL=http://g.imageshack.us/img300/pict0083kl7.jpg/1/]

[URL=http://g.imageshack.us/img300/pict0084tt9.jpg/1/]

[quote=”Setakira”:1z6j8nps]En welke kleur heeft de wagen?[/quote]
                          Titan grijs, volgende week zal ik foto’s posten.

En welke kleur heeft de wagen?

Wim

Proficiat met de nieuwe aanwinst, ben erg benieuwd. 8)

[quote=”mcklusky”:6blolvnb]Foto’s ![/quote]
                                Zal er binnenkort eens plaatsen.

Foto’s !

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 52)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.