cayenne 3.2 water pasagierskant

Home Forum Porsche Talk cayenne 3.2 water pasagierskant

• Maker
    Discussie
  • Beste allen,
    Heeft er iemand dit ook al voorgehad? De vloer van de passagier is vochtig. heb ergens gelezen dat er ergens iets verstopt zou zitten maar heb onder mn auto gezien en ik zie nergens een buisje komen. iemand tips aub?
    dank bij voorbaat

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • [quote=”rdy” post=189544]… Toch allemaal bedankt voor de reactie s[/quote]

Tnx 4 feedback !

dan mag je gerust zingen van mij, ik zal de Jackson-pasjes wel doen :happy:

You you ik ben niet zo een danser 😉

als je iets vind en het is niet zo erg mag je gerust een dansje doen, ‘k zal hem voor je doen :happydance:

Beste allen bedankt voor de vele reactie s.
              Heb het ondertussen gevonden 🙂 Het waren idd de afvoeren van schuifdak en condence van de airco die verstopt zaten met bladeren takken en meer van dit alles. Blijkbaar een veel voorkomend probleem bij een cjn volgens pca.
              Toch allemaal bedankt voor de reactie s

Tuurlijk gaat dit niet over de luchtkoelers Gette, die lekken alleen als je de cabrio kap open laat staan … :mrgreen:

Wim

:first: :first:

Wim

Gette, volgens mij heb je al de drank gezeten toen je dit antwoord gaf. :mrgreen: :happy: :happy:

In een 3.2 zit geen pollenfilter bij mijn weten, zelfs niet in een 964 😉

Of ze dat onmiddellijk gaan vinden in een OPC weet ik ook niet en normaal gezien wordt er GEEN kit gespoten tussen de ruit en de raamkader indien je een origineel rubber en deftige ruit hebt zitten. Dit neemt niet weg dat het ook effectief van daar kan komen.

Auto met de lans goed laten natspuiten aan die kant en jij er in met een lampje en kijken waar het juist vandaan komt.
                        Water loopt nog altijd naar beneden dus kan ook van een slechte rubberdichting aan de deurkader komen.
                        Maar de drainage van de verwarmingsunit is ook verdacht volgens mij, giet eens EEN BEETJE water door de grille bovenaan de koffer en kijk dan of het water er mooi uitloopt onderaan :salut:

EDIT; 😳 😳 LOL, ik zie nu pas dat het hier oven een Cayenne gaat en niet over een 3.2 luchtkoker…. Mea culpa 😳 😳

Ik vermoed een drainage-leidinkje van het dak dat verstopt zit.

Heb je toevallig een schuifdak ? Ik vermoed dat er leidinkjes (voor & achter) zijn die het overtollig water afvoeren.

Als er eentje verstopt zit, dan krijg je n lek in het interieur.

Heb het voorgehad met mijn 996 : erg makkelijk op telossen, wel beetje werk 😉

Zie [video]http://www.youtube.com/watch?v=80U6cZ-XJA4[/video]

Of check hier

Wes, ik spreek spijtig genoeg uit ervaring….. Peugeot 205 GTI 1900 ongeval in fout, geen omnium (meer) en naar de “goedkoopste” hersteller gezocht. Na een jaar of twee dreef de tapijt op water. Schimmel etc….. veel geld en tijd gekost om te herstellen / drogen. 😥

[quote=”RODONDO” post=189283] :cry:[/quote]

Goeie tip Rodondo. :up:

Heb je laatst een huilende passagier mee genomen? :mrgreen:

Ive

Voorruit onlangs laten vervangen??? Niet verder zoeken dan. Ergens te weinig kit of niet lang genoeg laten drogen.

Heb je hem al lang ? Ongeval slecht hersteld……niet of te weinig gekit. 😥

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.