Cayenne Diesel (Tiptronic 8V) gezocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Cayenne Diesel (Tiptronic 8V) gezocht

• Dit onderwerp bevat 4 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door Anoniem.
4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Anoniem

funny schrijft:

Zoals Luc al aangaf een dealer kan en mag niet voorbij gaan aan de invoerder .De familie D’ieteren moet toch ook iets kunnen verdienen .

Niet alleen de famillie hé, het aandeel staat op de beurs en de famillie heeft net iets minder dan de helft. Dus iedereen kan mee verdienen als hij wil 😆 😆 😆

Anoniem

Kleine check op netcraft leert ons dat de website toch al 2,5 jaar bestaat, dus geen nieuwelingen. Als het echt oplichters zouden zijn dan zou je kunnen vermoeden dat de site al lang opgedoekt zou zijn. Verder zijn hun prijzen zonder BTW (tenminste dat lees ik toch op fora: http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=15325&pagenumber= -vertaal met google translate als je geen deens spreekt- hoewel ze op hun site iets anders zetten (“vat reclaimable)), dus tel er om te vergelijken met onze prijzen, eerst eventjes 21% bij.
        En tenslotte krijgen we bij ons toch ook kortingen op de wagens, zelfs bij Porsche heb ik me laten vertellen.
        Dus de 53.000 euro wordt eigenlijk 64.130 euro. Dan zitten we in de buurt van de meer gangbare prijzen.
        Dus als bovenstaande klopt dan doen die gewoon wat er hier in belgie gebeurt en zoals hierboven al vermeld: parallel import met als voordeel dat je de wagen onmiddellijk hebt en misschien ietske goedkoper.

Anoniem

Persoonlijk heb ik daar ook nog nooit van gehoord .
          Lijkt me heel onwaarschijnlijk ,in het moederland Duitsland kost een Cayenne bijna het zelfde als bij ons .Daar iets goedkoper door de lagere btw .
          Wat ik wel weet is dat er in Belgie een bijna parallele markt is .Verschillende handelaren in luxe wagens verkopen ook Porsche .Om een voorbeeld te geven handelaar X plaatst een bestelling in bv Finland ,de Finse dealer moet zijn aantal halen ,dus die zegt we delen de commissie ,ik ben tevreden met een kleine commissie maar haal mijn omzet en de Belgische handelaar koopt goedkoper .Wagen onmiddellijk leverbaar en tegen de zelfde prijs (zonder korting )als de dealer en je hoeft niet te wachten .
          Natuurlijk als je je garantie moet aanspreken zien ze je HEEL graag komen in een porsche centra .
          Zoals Luc al aangaf een dealer kan en mag niet voorbij gaan aan de invoerder .De familie D’ieteren moet toch ook iets kunnen verdienen .

Denk dat die 8V waarschijnlijk ne 6V is die he bedoeld en hetgeen ze beweren dat ze de auto leveren via de officiele dealer daar heb ik toch sterk mijne twijfels over.
            Een officiele P dealer verkoopt enkel nieuwe wagens via de invoerder.

Heb hier weliswaar geen ervaring mee maar zou er toch mee oppassen, sinterklaas bestaat bij mijn weten nog altijd nie he. 😕 😕 😕

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.