Cayenne? ervaringen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne Cayenne? ervaringen

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Via deze men licht even opsteken over ervaringen met een Porsche Cayenne. Ik heb een 997 c2s Cabrio en zou graag men daily, golf 4, vervangen door een cayenne.
      Toch twijfel ik tussen Bmw X6, 2jaar wachten wel, en een Cayenne. Hebben sommige mensen slechte ervaringen met een Cayenne? Ben overigens heel tevreden over men 997.

Bedankt

$rouji

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Anoniem

Plannen even uitgesteld…… 😕 ( lol: 😳 😳

$rouji

vermoed dat die eerder een tekort aan koppekl hebben.

zolang alles plat is kunnen die meestal redelijk mee

Met mijn DD kan ik de gewone cayenne niet volgen. Maar als hij zen paarden van aanhangt en ik onze remork dan draaien de rollen helemaal om.

Anoniem

[quote=”Kustom creations”:27uanldi]Als je een cayenne neemt, neem dan ofwel een S of een turbo. Naar mijn mening is de standaard net iets te min.[/quote]
            De nieuwe versie is intussen, in V6, toch ook al 290pk ? De vroegere 250pk werd algemeen als te weinig beschouwd, maar de nieuwe is ‘naar het schijnt’ toch al wat vlotter. Ik zou in elk geval niet nee zeggen moest men me er ééntje aanbieden 8)

😛 Lekkkeeeuuuurrrrrrr

Ik ga volgende week maandag eens rijden met de Cayenne GTS … ‘k zal mijn ervaringen hier wel even neerpennen! 😉

Als je een cayenne neemt, neem dan ofwel een S of een turbo. Naar mijn mening is de standaard net iets te min.

Range Sport heb ik proefrit mee gedaan. Heel mooie wagen maar te licht van motor met zijn 190 pk voor dit gewicht en reed bijlange zo soepel niet als de V6 van Mercedes ML 😉 )
                    Maar ja, ben nu eenmaal een mercedes fan 🙂 ) ) (Ik spreek wel over de nieuwe ML, de oude (vorig) model was veel minder ..)

Anoniem

Bernie: de Porsche Cayenne zou dan wel een tweedehands worden. Nieuw kan ik niet. Gezien de recente aankoop van men 997.
                      Het budget van een nieuwe BMW X6 zal dat dus zijn. heb al gezien dat ik daarvoor een Caynne heb van 2005 en 2006.
                      Een testrit ga ik binnenkort doen met een Cayenne,…..
                      Voor met een Bmw is het wat wachten……
                      Range Sport was ook bij de favo maar iedereen heeft deze al, jammer.

Srouji

Keuze is heel persoonlijk natuurlijk… ik vind de nieuwe Cayenne bijzonder knap uiterlijk en heel indrukwekkende motorisatie….een proefrit vorige jaar is heel goed meegevallen !
                        Uiteindelijk heb ik dan toch gekozen voor een nieuwe Mercedes ML320 CDI met zijn nieuwe 3 liter V6 en nieuwe 7 trapsautomaat gaat deze heel lekker en stuk zuiniger dan de Cayenne toch….

Maak een proefrit met enkele wagens (BMW, MB, Cayenne….) en make your choice in functie van je persoonlijke criteria en budget 😉 )

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.