Cayenne gezocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Cayenne gezocht

• Maker
    Discussie
  • Hey allemaal,

Ben op zoek naar een Cayenne in goede staat (lees verzorgd en ingevuld onderhoudsboekje) van bouwjaar 2004 tot 2008.
    Liefst een 3,2 V6 om een bestaand voertuig te vervangen (Geen Porsche), met max. 150.000 km
    Richtprijs: rond de 15 K Euro.

Weet je iets staan, of heb je iets staan, laat het me weten!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
  • XXX

Proficiat Frank! lap op enkele dagen gefikst, da’s snel :happydance: :happydance: :happydance:

Proficiat! Dat ging super snel, blijkbaar! :up:

Van harte!!!
          Doe em de groeten, heb mijn mercedez daar ook gekocht

Wim

Gefeliciteerd met de aankoop, en veel plezier met de Cayenne. :up:

Proficiat geniet ervan. :applaus:

Zo snel kan het gaan. Congrats!! :applaus:

Da’s snel !

Alvast een dikke proficiat met je *porsche Cayenne !

En blij dat we kunnen helpen hebben :happydance:

Het is deze van V-motors geworden mannen… foto’s volgen einde deze week, heb gepland van hem donderdag op te halen…yihaa :relaxman:

Wat BIV betreft.
                      Die kan je halveren door een LPG installatie te laten plaatsen voor inschrijving.

[quote=”S2″ post=191925][quote=”bzguy” post=191868]En de tweede nog eens, maar in “kerstaanbieding” op 2dehands : hierzo[/quote]

Met “kogelvrij” glas? Really?

Is dat dan zo glas van 1cm dik? Zou ik wel eens willen zien, want volgens mij moeten dan ook de deuren aangepast worden enz.[/quote]

Dat zal wel dubbel glas kunnen zijn maar kogelwerend niet vrees ik.
                        Dubbel glas word soms gebruikt om geluid werend te zijn.

[quote=”Hendrik914″ post=191866]
                          Ik heb ook een nieuwe DD nodig en twijfel, want de mijne moet buiten slapen, waar ze blijkbaar regelmatig geparkeerde wagens aanrijden. :loser: :loser: Daarenboven doe ik 50k kms per jaar, dus vind ik de kmstand wat hoog. Ik zoek iets voldoende groot voor een gezin van 4 met valiezen en met minstens 1 jaar volledige waarborg en dan een omnium daarbovenop. :think: Passat break, A4 avant, Mercedes C, …?[/quote]

BMW Alpina D3 biturbo touring!

Vorige versie gebaseerd op de 2-liter:
                          http://gocar.be/nl/autovlan/tweedehands-auto/Alpina/D3/Biturbo-Touring-SHZ-LEDER-PDC-XENON-NAVI-qbba66uk

Huidige op de 3-liter. Pick your poison…
                          http://www.alpina-automobiles.com/en/all-models/d3-biturbo/highlights/

S2

[quote=”bzguy” post=191868]En de tweede nog eens, maar in “kerstaanbieding” op 2dehands : hierzo[/quote]

Met “kogelvrij” glas? Really?

Is dat dan zo glas van 1cm dik? Zou ik wel eens willen zien, want volgens mij moeten dan ook de deuren aangepast worden enz.

Mijn daily is net wat je zoekt Hendrik !

Attachments:
                              • BMW012.jpg
                              • BMW016.jpg

Graag gedaan. En blijkbaar me garantie, afneembare trekhaak, luchtvering, BOSE (klinkt SUPER !), ook allemaal mooi meegenomen :up:

Veel succes en laat ons wat weten he 😉

Ja denk dat ik maar voor die van V-Motors ga… is een te betrouwen garage…alvast bedankt!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.