Cayenne gezocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Cayenne gezocht

• Maker
    Discussie
  • Hey allemaal,

Ben op zoek naar een Cayenne in goede staat (lees verzorgd en ingevuld onderhoudsboekje) van bouwjaar 2004 tot 2008.
    Liefst een 3,2 V6 om een bestaand voertuig te vervangen (Geen Porsche), met max. 150.000 km
    Richtprijs: rond de 15 K Euro.

Weet je iets staan, of heb je iets staan, laat het me weten!

4 reacties aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
    • Hier nog eentje :

V-Motors BVBA

En de tweede nog eens, maar in “kerstaanbieding” op 2dehands : hierzo

Ik heb DEZE een maand of 6 geleden testgereden, is in zeer goede staat vind ik, incl onderhoudsboekje.

Heeft mooie opties, inclusief luchtvering (in mijn ogen een must !)

Stond toen duurder geprijsd, kan misschien nog wat af want hij stat er al eventjes.

Verkopers zijn “nieuwe Belgen”, heel vriendelijk etc, en wagen komt blijkbaar met 1 jaar garantie 🙂

Of misschien deze Cayenne ?

166k kms wel
            Carrera Motors in St. Martens-Latem.
            http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/247581743?asrc=st%7Cs
            Maandag 5 januari terug open.
            Wagen kost +15k, BIV +5k.
            Ik heb ook een nieuwe DD nodig en twijfel, want de mijne moet buiten slapen, waar ze blijkbaar regelmatig geparkeerde wagens aanrijden. :loser: :loser: Daarenboven doe ik 50k kms per jaar, dus vind ik de kmstand wat hoog. Ik zoek iets voldoende groot voor een gezin van 4 met valiezen en met minstens 1 jaar volledige waarborg en dan een omnium daarbovenop. :think: Passat break, A4 avant, Mercedes C, …?

4 reacties aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.