Cayenne Gts komt eraan !

Home Forum Porsche Talk Cayenne Gts komt eraan !

• Maker
    Discussie
  • Eindelijk is het zover Porsche komt met een Gts versie van de Cayenne.
    De wagen zal 420 pk hebben en in staat zijn om te sprinten naar 100 km/u in 5,9 seconden .
    Verder heeft de wagen een 24 mm lager onderstel ,standaard Pasm ,de Turbo-grill vooraan ,bredere wielkasten en binnenin kan je genieten van Alcantara rondom je heen .
    Voor sommigen een detail maar de prijs begint vanaf 121000 euro’s .

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Er bestond inderdaad bij de vorige versie ook al een GTS maar die hebben niet zo veel succes gehad, toch niet in België.

Porsche zag een commercieël gat tussen de Cayenne S en de Cayenne Turbo en plaatste daar een GTS tussen. Persoonlijk opteer ik voor de S, die heeft meer opties, de GTS werd spartaanser afgewerkt, minder luxe en zelfde blok en prestaties als de S.

De nieuwe GTS heeft ook zelfde blok als de S maar met 420 pk V8 t.o.v. 400 pk voor de S.
      Nu met een achttraps Tip-tronic S met geïntegreerde start/stop technologie (haat ik) want je kan ze niet afzetten.
      Het officieel opgegeven verbruik is 10,7 liter per 100 kilometer maar dat lijkt me te optimistisch van Porsche.

Het vorig model Cayenne had ook een Gts uitvoering .
        In november vorig jaar kon je ze al zien in de fabriek te Leipzig .

vroeg het mij ook af want in Gent rijdt er al een tijdje een zwarte met zwarte velgen rond …

er bestond toch al een GTS Cayenne van het vorige model?

Lekker beest die Gts :lekker: :lekker:

leuk filmke

In 1988 had Porsche ook zo een typische kleur, een soort cerise. Was ook wel even wennen.

De kleur was nog iets lichter dan op de foto. Op de Frankfurt autoshow waren allle porsches uitgevoerd in diezelfde kleur, maar ook de brochures. Ik denk niet dat er veel van verkocht zijn.

vindt hem wel ferm :respect2:

Persoonlijk vind ik het kleur Ok ,zolang het mijn Cayenne niet is .
                      Bij een Boxster zou ik wel voor dit kleur durven kiezen .

Porsche Caynne GTS

In het artikel staan alle foto’s van het persbericht. Zelf ben ik niet echt gecharmeerd van de kleur.

Wim

Fooootoooooooooooooooo’s :relaxman:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.