Cayenne hybride plug-in CJo TT1 0f 2 car jacksysteem

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne Cayenne hybride plug-in CJo TT1 0f 2 car jacksysteem

• Maker
    Discussie
  • Hallo, Ik heb een Cayenne hybride plug-in 2014 ik heb reeds een voorbereiding in mijn cayenne steken enkel aansluiten voor de melding kamer Porsche Belgie vraagt hiervoor 1500 Euro omdat ik mijn wagen in Duitsland heb gekocht anders is het 750 Euro. Nu zie ik al prijzen van 799 Euro compleet voor CJo TT1 car jacksysteem mijn verzekering eist CJo TT1 0f 2 car jacksysteem , onlangs heb ik op het forum gezien samenaankoop nu weet ik niet of het over dergelijke systemen ging en wat de prijzen juist waren!?
    alle suggesties welkom bedankt :up:

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Klopt maar dacht dat het gene de verzekering nu eist nog iets anders was dan wat in de Cayenne voorbereiding steekt , want er zijn blijkbaar al zoveel verschillende types verkrijgbaar. 😐
      Het punt is als ik geen CJo TT1 0f 2 car jacking systeem heb ben ik enkel verzekerd in werkelijke waarde wel een verschil natuurlijk in uitbetaling bij diefstal.

Ik heb mijn negatieve ervaring met een dergelijk systeem hier neergeschreven

Ik heb dat systeem van Porsche zelf steken. Enige nadeel : Securitas Alert Services geeft geen melding als er een probleem is. Eens per ongeluk het alarm laten af gaan (wagen stond op een brug in een bandencentrale). Drie weken later kreeg ik telefoon om te melden dat ze een onregelmatigheid hadden gemerkt. Tegen dan is je wagen al in duizenden aparte stukken verkocht. Ook bleek bij een laatste controle dat ze al maanden een verkeerd abonnement hadden gedeactiveerd. Vijf maanden lang had het systeem in mijn wagen geen verbinding met de meldkamer. Terwijl ze dit minstens een keer per maand moeten testen. Aansluiting op hun meldkamer kost wel 595 euro/jaar (incl. BTW) maar werken?

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.