Cayenne hybride plug-in foto’s

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne Cayenne hybride plug-in foto’s

• Maker
    Discussie
  • 😀 😀 😛 😛 top die plug-in had ik eerder moeten aanschaffen!!!! Opgehaald vandaag en 2 uur door de bergen van winterberg aan het scheuren geweest er was geen ophouden aan , ik kreeg er echt een stijf plassertje van wat is dat Classe Porsche Amai! En dat interieur

Attachments:
    • image.jpg
    • image_2015-02-14.jpg
    • image_2015-02-14-2.jpg
    • image_2015-02-14-3.jpg
    • image_2015-02-14-4.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • [quote=”rudolfbel” post=198483]Ik heb een hoogvolt accu 10.8 kw , ik laad de wagen s’avonds met 220volt op zou met een lege accu ongeveer 3 uur duren heb het niet gemeten.
      Op 380v gaat het sneller 1.5uur.
      Standaard heb ik bij de auto een oplaadkastje met 220volt stekker en een tussen snoer met een 220v/380 stekker , je kan opladen 220/ of 380volt .
      Afstand dat je met een volle accu kan rijden +- 25km allemaal afhankelijk de temperatuur , is het koud minder km, ik heb 21inch velgen ook niet zo goed om groen te rijden!
      Rond de kerktoren rijden is het wel OK dan kan je puur elektrisch rijden, ik heb een knopje hybride dan laad die de batterij automatisch op gaat wel snel moet ik zeggen , je hebt knopje elektrisch als de accu niet leeg is dan kan je puur electrisch rijden , of geen knopjes indrukken zo kan je puur benzine rijden.[/quote]

10.8 KW ? Ik dacht dat standaard 3.6 was en otioneel 7.2 ?
      Wel gek dat wat je beschrijft met de knopjes en de rijmodi compleet anders is dan de testwagen waar ik mee reed. Heb je een ingevoerde buitenlandse of preproductie wagen ?

:drink:

Ja die blikken heb ik al genoeg gezien Amai, ik ga iets in mijn auto moeten leggen denk ik haha

Ive

Groen of niet groen, in ieder geval een bom van een wagen waar menig weggebruiker groen van jaloezie zal kijken 😮
            :drink:
            Veel plezier alvast met deze aanwinst :happydance:

Hij doet alles automatisch ben je puur elektrisch aan het rijden en jou voet begint wat zwaar te worden druk dan door en hij schakelt automatisch over naar benzine motor en VISA versa .
              Doe je weer rustig aan dan gaat hij weer naar elektrisch echt leuk ook voor uw geldbeugel !
              Zie opladen uitleg in mijn vorige info

:respekt: :drink:

Dat was wel net mijn bedoeling van aanschaf deze groene wagen.

Ik heb een hoogvolt accu 10.8 kw , ik laad de wagen s’avonds met 220volt op zou met een lege accu ongeveer 3 uur duren heb het niet gemeten.
                    Op 380v gaat het sneller 1.5uur.
                    Standaard heb ik bij de auto een oplaadkastje met 220volt stekker en een tussen snoer met een 220v/380 stekker , je kan opladen 220/ of 380volt .
                    Afstand dat je met een volle accu kan rijden +- 25km allemaal afhankelijk de temperatuur , is het koud minder km, ik heb 21inch velgen ook niet zo goed om groen te rijden!
                    Rond de kerktoren rijden is het wel OK dan kan je puur elektrisch rijden, ik heb een knopje hybride dan laad die de batterij automatisch op gaat wel snel moet ik zeggen , je hebt knopje elektrisch als de accu niet leeg is dan kan je puur electrisch rijden , of geen knopjes indrukken zo kan je puur benzine rijden.

Ive

[quote=”rudolfbel” post=197982]Groene maar slimme jongen!! Met een vette V 6 , 3000cc rijden en slechts 100 euro voordeel alle aard , 90 % aftrekbaar van mijn bedrijfje, Heb ik een GEKKE DAG Knopje Hybride & accu uitschakelen en ik scheur ook 260 over de Duitse snelwegen haha[/quote]

Zo groen is die dan ook weer niet :sarcastisch

Ik hoor niks van Rudolfbel. Volgens mij laadt hij zijn Cayenne niet op ?! 😉

Dikke Cayenne! :coolness: Heb er nog maar 2 zien rijden 🙂

Rudolf, bij full power schakel je de accu niet uit, maar wordt die net als boost gebruikt 😉
                            En hoe gaat dat nu met dat opladen ?

[quote=”WES-RS” post=197871]Vierde post en al over zijn erectiestoornis vertellen… 😐
                              [/quote]

Die plug inners zijn niet te doen…….die zouden hem overal in “pluggen”
                              waar zijn de moderators als je ze nodig hebt…. :ass:

Groene maar slimme jongen!! Met een vette V 6 , 3000cc rijden en slechts 100 euro voordeel alle aard , 90 % aftrekbaar van mijn bedrijfje, Heb ik een GEKKE DAG Knopje Hybride & accu uitschakelen en ik scheur ook 260 over de Duitse snelwegen haha

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.