cayenne kopen

• Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door Wim.
  • Maker
    Discussie

• schockaert
    Deelnemer

hallo beste leden

ben nieuw hier en sta op het punt om een porsche cayenne aan te kopen
      mijn interesse gaat naar het facelift model 3.6i v6 van 2008
      is dit een goede keuze of zijn er problemen met deze?
      km stand is ongeveer 50000 en is van 1e eigenaar

kunnne jullie me ook weten te vertellen wat ik zo ongeveer in gedachten moet houden qua taksen en verzekering?

alvast bedankt voor jullie opmerkingen

mvg
      koen

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Wim

Koen welkom, maar stel u eigen even voor in daarvoor bestemde draadje, en u zult daarna de antwoorden krijgen die je zoekt voor de aankoop.
        Tot die tijd gaat dit even op slot.

allereerst welkom hier.

Weet dat het model dat u kiest het instapmodel is, waarmee ik wil zeggen dat het wat “lomp” is en niet direct snel te noemen is.
          Echte problemen zijn er bij mijn weten met de cayenne nooit geweest, gewoon de normale onderhoudsbeurten in de gaten houden.
          Ik heb een aantal jaren geleden een cayenne s gehad, nu een cayenne turbo. Die turbo verkoop ik nu ook omdat het voor mij tijd is voor een 911 aan te schaffen.
          Het verschil in taksen tussen het instapmodel en de turbo is verwaarloosbaar. Verzekering hangt natuurlijk een beetje af van je eigen situatie(leeftijd, ongevallen, enz..)
          Ik betaal nu voor de turbo een 700e per jaar voor verzekeringen, wat eigenlijk best goedkoop is voor z’on wagen.
          Ik zou zeggen rij eens met een 3.6 en kom dan vrijblijvend een testritje maken met mijn turbo :driver: 😀

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
        • Het onderwerp ‘cayenne kopen’ is gesloten voor nieuwe reacties.