Cayenne onder handen genomen

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Tuning Foto’s Cayenne onder handen genomen

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Dit zal de eigenaar wel zijn zeker?

rapper_2_chainz_a_p.jpg

Amai amai amai, je valt wel op maar wat een draak van een auto …. 👿
        Zoveel geld voor een auto geven en dan nog die prul erop :bounce: ma zo als ik al zei…. Je valt op

Less is more zeggen ze wel eens.
          Hebben deze eigenaren nog nooit van gehoord..
          Niet mooi

1 woord : :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:

Wim

Oud draadje gevonden over draken 😉
              Maar past deze inderdaad goed bij, en je snapt sommige mensen toch niet hè. :bounce:

ze noemen hem zelf “the red dragon”, awel ik vind het zelf ook een draak van een auto :mrgreen:

Pas maar op dat daar geen heibel van komt.

😀 twisted: 😀

Wij 2 hebben echt wel dezelfde smaak geloof ik 🙄 😉

Dat rode vind ik er gewoon over. Gewoon mat zwart had vet geweest bij zon pk monster.

Hoezo ontgoochelen ❓

Kleuren en smaken hé 🙄

Zal ik jouw nu ontgoochelen door te stellen dat ik deze kleurencombinatie eigenlijk wel kan smaken in combinatie met de totale layout van zo’n machien?

😕 twisted: 😉

Dat is idd waar , maar vindt jij dat nu mooi , want daar heb je niets over losgelaten ❓

Smaken en kleuren…

Het motorvermogen vind ik te gek , de ombouw kan me ook nog bekoren , maar die kleurencombinatie 😳 😥

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.