cayenne s

• Maker
    Discussie
  • aan de eigenaar van de cayenne s met plaat NQE gisteren op de weg van diepenbeek naar genk
    ik hoop dat jem vlug tegen een paal parkeert dan kan je zeker de andere automobilisten niet meer in gevaar brengen 👿

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Ne “G” van Mercedes !

Das tenminte nen echten jeep voor het ruige werk !

Das heel wat anders dan die ML serie van Mercedes, die dienen enkel om de klein mannen mee van school te halen en den boel strop te zetten.

Mijn mening hé, maar de vrouwen die er bij ons in de buurt zo ene hebben kunnen er echt niet mee rijden, laat staan parkeren 😉

OP terrein zal ne Cayenne nochtans zijn best mogen doen tegen ne “G”

Zeker als het ne “G” van AMG is 😉

Ne hummer… hmmm…. dan moet je wel met nen echte afkomen hé, die het amerikaans leger gebruikt.

De Hummer 2, is een versie om aan het “grote” publiek te verkopen maar echt presteren doen die bakken niet. de test op o.a. “Top Gear” waren niet erg lovend over de prestaties. Qua verbruik scoren die dan wel zeer hoog 😆

Of een monstertruck misschien? 😛

Heb hier alleen de gegevens van een G320

Massa ledig voertuig: 2122kg
          Maximum massa voertuig: 2750kg

Een G400 weegt natuurlijk iets meer maar om die Cayenne de daver op het lijf te jagen… don’t think so… daarvoor heb je al minstens een hummer nodig

Mercedes G 400 lichte vracht 😀

is van mijn vader maar in de week rij ik daar meestal mee rond voor ‘boodschappen’ te doen

Pas op, ne Cayenne duw je ook niet zo maar aan de kant…

Massa ledig voertuig: 2220kg
              Maximum massa voertuig: 3080kg

ne suburban of tahoe ?

e humveeke ?

moet ik eens gaan kijken. Ik rij meermaals per dag van diepenbeek naar Genk maar zo ene moet ik niet achter mij hebben. Dan ga ik eens in de remmen staan van mijn jeep en dat is een tank van bijna 2,5 Ton. Eens zien hoe goed die cayenne gaat remmen.

khad de indruk dat et een vrij jong gastje was
                      spijtig dak zelf geen jeep meer heb (twas gene porsche) dan had ik wa kunne terugduwe 😈

Alle ik zal dan binnen kort een cayenne S kunnen kopen met ongeval schade aan 😆

@etieke, ik ben vorige week door dezelfde persoon bijna van de weg gereden… mijn gedacht was, lap weer ene met ne bedrijfswagen , of ene die er nie zelf heeft moeten voor betalen…

Anoniem

och, das weeral nen nwe klant voor de mensen van Crashcar hé 😉 )

krij ook graag hard maar er zijn grenzen he

simpel
                                met gierende banden vertrekken aant rood licht op minder dan ne meter op de voorligger gaan rijden en dan wa duwen rechts inhalen en slalommen over de twee rijvakken. ikdenk dat ie zelf dacht dat ie met e matchbokske aant rijden was.

Vertel , vertel 😈 🙄
                                  Ik hou van sensatieverhalen ❗ ❗ ❗

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.