Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Cayenne › cayenne tubo s 521pk
- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 10 maanden geleden door Audiotronics.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Zo een mastodont met zo een motor in, dat kan aleen maar vooruit gaan. Het verbruik zal wel gigantisch zijn maar als je de tweedehandsprijzen ziet koop je wel een wreed machien. Veel plezier ermee 😉
porschky schrijft:
“… en dan nog iets…” Ging het zo snel dat je het niet kon lezen? 😉
euch nee
ik plaats alleen geen volledige nummerplaten op het net, das alles
als het die persoon is weet hij genoeg met alleen die eerste drie me dunkt. 8) 8)Anoniem6 januari 2011 om 13:28Was het PWT ❓
Die rijd hier ook veel rong in omgeveing Geel/Westerlo“… en dan nog iets…” Ging het zo snel dat je het niet kon lezen? 😉
tuft gij toevallig regelmatig in diepenbeek rond ? (havenlaan)
daar rijdt er ook eentje
nr plaat 001 en dan nog ietsturbos schrijft:
Alle goede reactie,s de velgen en banden worden nog naar 22 inch veranderd
komende zomer nu komen op deze velgen winterbanden
verbruik ligt rond de 16 l maar dat nemen we er graag bij
ik was al wat gewend als trouwe bmw rijder ( 740D) maar dit slaat echt alles
niet dat ik de asfalt uit de grond wil trekken maar gewoon leuk rijden
en ja hij komt van bij johan
zit echt alles op en aanIk wil je niet ontgoochelen, maar 16L is een utopie. Als je stilstaat, haal je dat misschien net. 😉
Reken bij rustig rijden 20L en bij goed doorblazen 30L. Bij hogere snelheden (200+) gaat dit nog sterk de hoogte in.
Anoniem10 november 2010 om 02:57100% akkoord, heb hierover topic aangemaakt
https://porscheforum.be/index.php/forum/24-algemeen/72016-traject-meting#72016
tja, ik heb het ergerlijke nieuws van die trajectcontroles ook al gehoord… 👿 Ik passeer nu al alle dagen aan dat proefproject in Gentbrugge, en het was voor eender welke imbiciel duidelijk vanaf het begin dat dit project erdoor geduwd ging worden. Liefst 28 miljoen BF heeft dat proefprojectje gekost, en dan nog maar enkel voor 1 kant! Daar hebben ze dan wel weer allemaal geld voor! En ze zeiden in het begin dat “nog niks beslist was, dat eerst de resultaten van dit proefproject gingen bekeken worden”. Yeah right; als zou blijken dat iedereen te snel rijdt, zullen ze zeggen “zie je wel dat zo iets nodig is”. En als blijkt dat iedereen trager rijdt, zal het zijn van “zie je wel dat zo iets veel beter helpt”… Hoe je het ook draait, komen ze altijd met een verklaring die in hun kraam zal passen. 👿 Hier hebben we het einde nog niet van gezien vrees ik…
Ik vraag me ook echt wel af of het dan zo veel veiliger wordt! Want meer mensen zullen uit voorzichtigheid op cruise control rijden, en ik vind dat je minder allert rijdt op cruise control 😕
Anoniem8 november 2010 om 14:37Onze lieve Inge Vervotte gaat dat voor U oplossen Porschky! Nooit geen zorgen meer over dat verbruik bij hoge snelheden: TRAJECT CONTROLE voila!
En aan de andere kant tuffen in die “L XVI” heeft ook wel iets 😕
ik heb nog een moment getwijfeld voor die wagen, want aan de prijs dat hij te koop stond, voor die uitvoering, dat was een koopje! Tot ik wat ging rondhoren over het verbruik, en gezien de kilometers die ik jaarlijks rijd, met helaas ook veel stadskilometers en files, niet betaalbaar!
Ik moest trouwens weer terugdenken aan de test in een Duits tijdschrift, waar het verbruik aan topsnelheid gemeten werd. De Cayene Turbo S (standaarduitvoering!) was de ‘winnaar’… met een verbruik van 78 liter/100 km op topsnelheid! 😯 😀 Maar ja, je verzet een wagen met de aerodynamica van een Louis seize kast van meer dan twee ton aan 275 km/u… dat kost dan wel een slokje… (ter vergelijking, een 530d verbruikte aan topsnelheid 34liter
Alle goede reactie,s de velgen en banden worden nog naar 22 inch veranderd
komende zomer nu komen op deze velgen winterbanden
verbruik ligt rond de 16 l maar dat nemen we er graag bij
ik was al wat gewend als trouwe bmw rijder ( 740D) maar dit slaat echt alles
niet dat ik de asfalt uit de grond wil trekken maar gewoon leuk rijden
en ja hij komt van bij johan
zit echt alles op en aanAttachments:Anoniem7 november 2010 om 10:13cab 88 schrijft:
ik kan mij inbeelden dat je met 521 pk de asfalt uit de baan trekt. 😀
Hier in Belgie zeker 😆
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.