cayenne tubo s 521pk

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne cayenne tubo s 521pk

• Maker
    Discussie
  • Hoi
    even aanmelden als nieuw lid op het forum met mijn nieuwe aanwinst
    cayenne 2005 turbo s 521 pk met een beestig geluid
    en alles erop en aan
    een mening ?? ik hoor het graag

Attachments:
    • turboS2.jpg
8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Anoniem

Prachtbak !!!

Ik heb ook een 3.2 , verbruik 15 liter
      Handgeschakeld met 20″ en luchtvering.
      Wel benieuwd hoeveel deze turbo verbruikt.
      Succes ermee alleszins, ik kan mij inbeelden dat je met 521 pk de asfalt uit de baan trekt. 😀

Het is die ene extra pk dat het hem doet.De 911 3.2 heeft er ook geen 230 maar wel 231.

Anoniem

Welkom en proficiat.
          Nog nooit met een Cayenne gereden, beetje last van hoogtevrees op die hoge rubbers 😉
          maar volgens “geruchten” kan er ferm sportief mee gereden worden, ene 521 pk 😯
          ( 521 raar getalleke of niet, standaart?)

Net daarom heb ik er (nog) gene .
            Mijn brandstof wordt door mijn werkgever betaald .
            De A6 vindt die nog net het randje , maar voor een Cayenne (zijn schoonbroer heeft er eentje) wil die dat niet meer doen .
            En als ik mijn eigen benzine moet gaan betalen (120km/dag woon/werk) wordt het al wat duur 😉

Ferm machine!!! 😈 😈 😈
              Wa verbruik da als he daar eens goe op stamp?
              De mijne (gewone cayenne V6) zit gemiddeld aan 16l/100km. 😥 😥 😥

Ik ben wel een liefhebber van de Cayenne en dit is voor mij de ultime daily .
                Wie weet ….. ooit…. 😉
                Ik zag een half 😉 jaartje geleden aan een woning in Beringen steeds een zwarte Cayenne TurboS staan (pastte eigenlijk niet bij de woning)
                Nu staat die er al ettelijke maanden niet meer .
                Verkocht ❓
                Misschien is het deze wel daar ik aan de achtergrond zie dat deze van Johan komt .
                Zijn platen hangen er ook nog op .

rjf

dikke dikke bak, heb vroeger ook naar een cayenne gekeken maar de indirecte kosten, das niet te overzien BIV / taks / verbruik pfff 😯 😥

Wim

Proficiat met uw aankoop en veel plezier en veilige km’s toegewenst.

En omdat je er zelf om vraagt: ik heb deze qua uiterlijk nooit echt een succes gevonden, doe mij dan maar de Range Rover Sport S.C.
                    Is qua looks en interieur in mijn ogen nog steeds de mooiste, alhoewel de Porsche betere rij eigeschappen heeft. 💡

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.