cayenne turbo 2007 na facelift, 570pk

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop cayenne turbo 2007 na facelift, 570pk

• Maker
    Discussie

• nikolas
    Deelnemer

uiteindelijk toch beslist om mijn monster weg te doen 🙁 Al kan het verdriet snel omslaan na aankoop nieuw speeltje.

[IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010389.jpg[/IMG]
      [IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010386.jpg[/IMG]
      [IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010135.jpg[/IMG]

Voor een volledige advertentie:

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=222357274

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 126)
      • ken je gevoel….voor alles is een tijd en naar een nieuw p’tje shoppen is toch ook weer leuk hé :happydance:

Proficiat, ziet er goed uit!
          Maak me nog een beetje jaloers ja, en ik vandaag zitten vloeken dat mn bmw nt vooruitgaat terwijl er porsches voorbij aan het scheuren waren…. 🙁

ja,staat hier op het forum,met titel dan toch 964 gekocht :up:

Idd!

@sammy heb je er ng eentje bijgekocht?

[quote=”Funny” post=119315]Nicolas ,er zijn ergere zaken in het leven .
                Je bent nog een jonge gast het leven moet nog beginnen voor jou !
                Eventjes je nu focussen op de investeringen en je zal merken binnen de korste keren staat daar een ander P-ke te blinken op je oprit .[/quote]

+1, en er zijn er ook die +/- 11 literkes verbruiken ! 😉

[quote=”cab 88″ post=119293] we zullen binnenkort eens komen eten en zo uw spaarvarken wat aandikken .. :-)[/quote]
                  Ik voel een RLC opkomen… :mrgreen:

@porsche4ever
                  : gebouwen zijn belangrijker dan Porschkes! En voor een rondrit zal je Sammy zijn 964 wel eens mogen gebruiken :coolness:

Nicolas ,er zijn ergere zaken in het leven .
                    Je bent nog een jonge gast het leven moet nog beginnen voor jou !
                    Eventjes je nu focussen op de investeringen en je zal merken binnen de korste keren staat daar een ander P-ke te blinken op je oprit .

Anoniem

[quote=”porsche4ever” post=119241]Slecht nieuws….
                      Wagen zonet verkocht, maar omdat ik enerzijds een stuk minder ervoor gekregen heb en anderzijds ik met nodige investeringen in mijn restaurant zit komt er niet direct een opvolger :([/quote]

No worries, we zullen binnenkort eens komen eten en zo uw spaarvarken wat aandikken .. 🙂

ja,daar heb je een punt, :salut:

Zal nog eindje duren hoor vrees ik. Kdenk dat je vrouwke content zal zijn dat er geen camionette meer zit te duwen op,de ritten 😀

je bent er van af oef :sarcastisch ,spijtig dat je de vooropgestelde prijs niet gekregen hebt 🙁 ,we zien je binnenkort wel weer me éne hoor,alles op zijne tijd :sarcastisch

Succes in elk geval !

ja, en hopelijk voor hem heeft hij wat extra naft in z’n koffer mee….
                                Heeft zo beetje een dubbel gevoel. Langs de ene kant mis ik de wagen want het was echt een plezier om te rijden, maar langs de andere kant ga ik mijn wekelijkse tankbeurten niet missen. :sarcastisch
                                35liter voor mijn “normaal” gebruik en op de ritten tegen de 50l. Kan al tellen natuurlijk, zeker als je die als daily gebruikt.
                                Maar soit, die is gepasseerd, nu even andere prioriteiten(aankoop gebouwen resto) en daarna zien we wel weer.

[quote=”porsche4ever” post=119269]garagist van luik[/quote]

Lap, die scheurt binnenkort door de woestijn.

garagist van luik

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 126)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.