cayenne turbo 2007 na facelift, 570pk

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop cayenne turbo 2007 na facelift, 570pk

• Maker
    Discussie

• nikolas
    Deelnemer

uiteindelijk toch beslist om mijn monster weg te doen 🙁 Al kan het verdriet snel omslaan na aankoop nieuw speeltje.

[IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010389.jpg[/IMG]
      [IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010386.jpg[/IMG]
      [IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010135.jpg[/IMG]

Voor een volledige advertentie:

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=222357274

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 126)
      • Een magere proficiat ! 😥 Was evenwel te denken dat je de vooropgestelde prijs niet ging krijgen. Ken je de nieuwe eigenaar van je wagen ?

Niet aantrekken, 6 maand geleden was ik nog een nieuwe 991 in ‘t verwacht en wegens omstandigheden is die er ook niet…

Kzou zeggen proficiat met de verkoop. Maar daar zal je nu wss niet hetzelfde gedacht over hebben 😕

Er komt wel een tijd wanneer je nog zo gelukkig zal zijn met een andere P.

ben ik ook van overtuigd, maar zal alleen niet voor direct zijn…

🙁 😐
                Die komt er nog wel…

Slecht nieuws….
                  Wagen zonet verkocht, maar omdat ik enerzijds een stuk minder ervoor gekregen heb en anderzijds ik met nodige investeringen in mijn restaurant zit komt er niet direct een opvolger 🙁

nee, heb de cjn t daar aangekocht. Hij zet die nu voor mij te koop, als zijnde een service die hij verleend naar mij toe.
                    Vrijdag komt “galhund” naar mijn richting om zijn wagen eens te bekijken.

Succes Nicolas ,
                      Heb je een andere wagen gekocht bij Dct ?

heeft net een stock opgekocht van 60 wagens die gaan binnenkomen, dus er is daar geen ruimte meer voor overnames…

Komt natuurlijk wat geloofwaardiger over, ook bij veel opkopers, als de wagen via een garage te koop staat of particulier. Ook beschikt hij over een “netwerk” waardoor ze nu direct op 12 verschillende sites vermeld staat.

We zullen zien.

[quote=”porsche4ever” post=113381]heb al mijn adv van het net gehaald, wagen word nu bij dct verkocht, zijnde als lichte vracht, dus geen biv of taksen te betalen![/quote]

Triestig toch. En dan je BIV, striping, winterwielen…. Of jij hem nu te koop zet, of DCT of Raes Racing of Van Beurden, het zijn dezelfde prospecten die moeten komen hoor. Succes in elk geval. (doet DCT dan geen overname, daar staat toch ook een en ander moois)

heb al mijn adv van het net gehaald, wagen word nu bij dct verkocht, zijnde als lichte vracht, dus geen biv of taksen te betalen!

@ koen: wie zegt dat ik voor een gt3 aan het kijken ben? En met wat mijn cjn maar gaat opbrengen ga ik niet te zot moeten doen. Meer dan een 4s of eventueel een “gewone turbo” zal er niet inzitten.
                              Jou wagen moet inderaad topie zijn!

Als er een aanvaardbaar bod binnen komt niet weigeren .
                                Koen , kinderen of niet een Porsche koop je voor jezelf . 😉

De herverkoopwaarde zal de doorslag gegeven hebben bij de aankoop van je wagen .

Idd zwarte pijl! En nu ga ik mijn ‘vaderlijke raad’ geven… Hou er rekening mee Nicolas dat je met zo’n GT3 maar 2 plaatsen hebt! Niet zo leuk als je kindje(s) hebt die ook eens willen meerijden! :applaus: Ik heb ook getwijfeld tussen GT3 en mijn Turbo S … Maar ben nu toch zooooo tevreden van dat turbooke! :driver: Standaard 450 PK en met een klein chipke erop ook makkelijk 550 PK …

Diegene die mij goed kennen gaan verschieten maar … ik heb er nu eentje dat ik niet vlug meer ga verkopen … :relaxman: (terwijl ik vroeger ook ieder jaar met een andere reed)

ik zou niet te lang meer wachten en de juiste aanvaardbare beslissing nemen 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 126)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.