cayenne turbo 2007 na facelift, 570pk

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop cayenne turbo 2007 na facelift, 570pk

• Maker
    Discussie
  • uiteindelijk toch beslist om mijn monster weg te doen 🙁 Al kan het verdriet snel omslaan na aankoop nieuw speeltje.

[IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010389.jpg[/IMG]
    [IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010386.jpg[/IMG]
    [IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010135.jpg[/IMG]

Voor een volledige advertentie:

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=222357274

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 126)
    • Vandaag weer dolle pret beleefd met mn winkelkarretje :relaxman:
      Witte lotus exige die maar niet voorbij kwam, van autostrade van brugge tot aan afslag richting gent! Ene, ik was op baan met mijn remorque(dubbelasser van 3.5m die toch iets meer dan 500kg droog aan de haak weegt) telkens bij optrekken kon hij redelijk mee tot aan 100, maar daarna was het slechts een wit stipje…
      Zolang er geen bod komt met 8 nullen blijft het de mijne :mrgreen:
      Zonet ook nieuwe winterbanden + nieuwe velgen besteld(turbo model 2012,zwart)komt volgende week binnen, foto’s volgen.

Anoniem

[quote=”Mushroom” post=110240][quote=”porsche4ever” post=110214]Ja hoor, degene die me al een beetje kennen gaan hier nt aan twijfelen 😛
        Ik zeg niet dat hij traag is, maar toch ng een verschil met mijn huidige![/quote]
        There’s only one way to find out…

A dragrace!!! :driver: :first:[/quote]

Heb ik hier mijn naam gehoord? :respect2:
        Count me in! Als de rit in Waregem volgend jaar niet hetzelfde weekend is mss toch eens enkele porsches mee naar Bitburg? 45€ inschrijving,35€ voor het hotel, een helm and you’re in for 2 days of pure adrenaline !!!

Ik beaam wat Jp schrijft . De Gt2 rs zal met mij rijden ipv ik met de wagen . 😳 😥

Lastig beestje hoor met al die Pk’s en dit op de achterwielen ,je moet al van goede huize zijn om dit te bedwingen . 😉

GT2RS….geen katje om zonder handschoenen mee te gaan wandelen!!!!!

Heb het je al gezegd, GT3 proefrijden 😉

Gt3 is de wagen voor jou ,iets meer vermogen dan een carrera of S,andere wegligging enz !
              Minder comfortabel maar meer Porsche in mijn ogen 😉
              In een dragrace uiteraard iets langzamer dan een turbo maar Gt3 is HANDGESCHAKELD :applaus: .[/quote]

je mag me er altijd eentje geven hoor 😀 Maar als ik toch mag kiezen, doe dan maar de gt2 rs 😎
              1370kg en 620pk :driver: tegenover 2355kg en 570pk van huidige zou dit wel een bommetje zijn ❗

Gt3 mmmm :respect2:

Misschien nu nog net winstgevend ,maar de toekomst . 😥
                  Gt3 is de wagen voor jou ,iets meer vermogen dan een carrera of S,andere wegligging enz !
                  Minder comfortabel maar meer Porsche in mijn ogen 😉
                  In een dragrace uiteraard iets langzamer dan een turbo maar Gt3 is HANDGESCHAKELD :applaus: .

ah, weet je er eentje te koop misschien? 😉
                    Zou een beetje van tgoede te veel zijn, tis nu niet dat de horeca z’on winstgevende branche is de dag van vandaag 😥

Nicolas je Kjn houden en rustig uitkijken voor een Gt3 . 😉

langs de andere kant blijft het wel een zalige bak mn huidige.
                        Vandaag een lang eind moeten bollen(naar limburg) en aangezien er niet veel verkeer was kon het vlot vooruit gaan, maar blijft altijd met het nodige comfort. Je merkt eigenlijk niet dat je aan,eu… 120 ❓ ofzo zit :mrgreen:

[quote=”Mushroom” post=110240][quote=”porsche4ever” post=110214]Ja hoor, degene die me al een beetje kennen gaan hier nt aan twijfelen 😛
                          Ik zeg niet dat hij traag is, maar toch ng een verschil met mijn huidige![/quote]

A dragrace!!! :driver: :first:[/quote]

Yes baby, tell me when and where and i be there!!! :music:

Als je voor ne 996 4s gaat, zou ik toch handgeschakeld nemen,het gevoel zal toch anders zijn,of turbo,dat je kan vlammen weten we ondertussen wel :driver: 😉

[quote=”porsche4ever” post=110214]Ja hoor, degene die me al een beetje kennen gaan hier nt aan twijfelen 😛

A dragrace!!! :driver: :first:

mwoa, na zijn ontbijtje hem ik hem buitengestampt :mrgreen:

Beetje laat om de groeten terug te doen aan Karel zeker 😳 Porsche4ever

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 126)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.