cayenne turbo 2007 na facelift, 570pk

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop cayenne turbo 2007 na facelift, 570pk

  • Maker
    Discussie
  • uiteindelijk toch beslist om mijn monster weg te doen 🙁 Al kan het verdriet snel omslaan na aankoop nieuw speeltje.

    [IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010389.jpg[/IMG]
    [IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010386.jpg[/IMG]
    [IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010135.jpg[/IMG]

    Voor een volledige advertentie:

    http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=222357274

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 126)
    • Ja hoor, degene die me al een beetje kennen gaan hier nt aan twijfelen 😛
      Ik zeg niet dat hij traag is, maar toch ng een verschil met mijn huidige!

        For the win dus indeed 😉

        Misschien heb je al lang met turbo’s gereden en ben je vergeten hoe met een atmosferische te rijden…? Heb je de 7000 rpm wel opgezocht bij die 4S….

          [quote=”Funny” post=110208]De Karel 😉 .
          …Op zich is snel rijden absoluut geen kunst ,de wagen beheersen ,omgaan met dat vermogen ,kunnen remmen en evt corrigeren is al iets moeilijker .
          Of je nu een wagen hebt van 300 pk , 400 pk of 500 als je de combinatie van bovenvermelde zaken niet combineert of snapt zal het niet lang duren vrees ik .
          [/quote]

          [IMG]http://i45.tinypic.com/2i4zef.gif[/IMG]

          Turbo’s zijn [IMG]http://i47.tinypic.com/71sbro.jpg[/IMG] wagens

          Dag karel 😉

            De Karel 😉 .
            Wat is snel ?
            Zoals Bully schrijft snelheid went heel snel .Soms te snel ,daarom dat ik meerdere malen per jaar slip en drift cursussen volg .Heb je dat nodig ?????
            Ja en neen ,op die momenten leer je de extremen .Merk je ook als het verkeerd gaat dat het heel snel gaat .
            Op zich is snel rijden absoluut geen kunst ,de wagen beheersen ,omgaan met dat vermogen ,kunnen remmen en evt corrigeren is al iets moeilijker .
            Of je nu een wagen hebt van 300 pk , 400 pk of 500 als je de combinatie van bovenvermelde zaken niet combineert of snapt zal het niet lang duren vrees ik .
            Een turbo is heel leuk ,geeft je zeker een kick maar dan wel handgeschakeld !

              Precies een zeldzaamheid bij die turbo’s vind ik. Overgrote merendeel is nt manueel.

                Zou inderdaad ook voor de Turbo gaan, en liefst ne handgeschakelde hé :driver: :driver: :driver:

                  Allemaal de groeten van kareltje rommelaere, voor de geen die hem kennen

                    [quote=”porsche4ever” post=110170]zal de volgende meer een plezierwagen worden, de leukere baantjes dus.(de roadboekbaantjes :driver: )[/quote]Dan voor de pk’s gaan :lekker: Zou zelf dan voor de GT3 kiezen, net even leuker 8)

                      Wel aan de dure kant hoor, kheb er al zien staan voor 15 minder

                        [quote=”Mushroom” post=110178]En gij zijt ne rappen ;)[/quote]
                        Mn butler zegt dat ook altijd als ik aant doorgeven ben

                          Enkele jaren geleden kreeg ik de kans voor het eerst mee te rijden in een Porsche.

                          Dat was een 996 Turbo, die wagen heeft qua power een énorme indruk op me gemaakt toen. Echt een kanon.

                              En gij zijt ne rappen 😉

                                bij ons is een snelle ook een mooie :engeltje:

                                  [quote=”porsche4ever” post=110167]maw onze mush is eigenlijk een betere bestuurder dan onze funny.[/quote]
                                  Dat wil ik niet gezegd hebben 😉
                                  Ik vraag me af of Funny doortrok of niet, en ik wou maar zeggen dat ik verwachte dat hij het gas ging vloeren en dat ik daarom -komende van één van de vele ronde punten- al ietsje eerder het gas vloerde en als je ietsje sneller anticipeert je vele PK’s goedmaakt. Of iemand een goeie chauffeur is of niet zie je pas in ‘t bochtenwerk, en ik reken mezelf zeker niet bij de top of beter dan Sammy of Funny. Ik wil maar zeggen dat -als je even niet oplet- de wagen met 30 PK minder ineens wel ne keer onverwachts kan bijten 😉
                                  Natuurlijk, als we op de autosnelweg rijden aan 120/uur en we geven allemaal (996 4S, 997 S, GT3) plankgas kom ik als laatste aan. Dan gaat’t ineens weer over PK’s.

                                  Als geld geen bezwaar is ga dan gewoon voor de meeste PK’s, nl de Turbo. Maar persoonlijk vind ik de 4S mooier en als ik moet kiezen tussen ietsje mooier of ietsje sneller heb ik graag altijd iets mooi 🙂
                                  Daarom ook dat “mijn” 991 een gewone Carrera ging zijn. Meer dan snel genoeg voor wat we er uiteindelijk maar mee doen, en als ik dan eens op mijn doos krijg op een rondrit is daarom mijn dag niet kapot 😉

                                15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 126)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.