cayenne turbo 2007 na facelift, 570pk

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop cayenne turbo 2007 na facelift, 570pk

  • Maker
    Discussie
  • uiteindelijk toch beslist om mijn monster weg te doen 🙁 Al kan het verdriet snel omslaan na aankoop nieuw speeltje.

    [IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010389.jpg[/IMG]
    [IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010386.jpg[/IMG]
    [IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010135.jpg[/IMG]

    Voor een volledige advertentie:

    http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=222357274

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 126)
    • denk dat er iets fout is met u link Bert?

        Deze heeft anders ook wel iets 💡 💡
        Is ook een 996, maar net iets specialer :mrgreen:

          in tstad kan je niet veel doen hé met z’on wagen. Nee, daar mijn cjn t diende voor alle dagen, zal de volgende meer een plezierwagen worden, de leukere baantjes dus.(de roadboekbaantjes :driver: )

            Aan het aantal pk’s ben je snel gewent, het ligt er ook aan wat je met een auto van plan bent, veel snelweg of zit je veel in de stad.

              dat kan eigenlijk maar 1 ding betekenen mush, steek ons in “op papier” de snelste wagen en ze kunnen ons helemaal niet meer volgen :first: :driver:

                maw onze mush is eigenlijk een betere bestuurder dan onze funny. Funny ❓ dat vraagt om uitleg ruzie

                Nee, maar ik had de 4s nog niet of ik was ook al aan het kijken wat ik er allemaal kan/ging aan veranderen.(van power tot spoiler of dergelijke…) Met de turbo zal ik het meeste al hebben, al kan een mens nooit niet genoeg paardjes hebben vind ik persoonlijk :driver:

                  FTW = For the win 😉

                  Zoals ik al zei zijn op zulke PK’s de verschillen te verwaarlozen. ‘t Meeste hangt af van de bestuurder maar toen we in St-Tropez van de autosnelweg op de 2×2 rijvakken terechtkwamen en Funny ne keer goed doorduwde en ik snel genoeg was om te anticiperen (lees: ervan uit gaan dat hij ging doortrekken en zelf direct doortrekken) had ik toch de indruk dat ik mooi volgde. ‘t Zelfde bij Zwarte Pijl (nogmaals, ik weet niet of beiden ook echt doorduwden). Maw: er zijn altijd snellere maar ‘t is nu niet dat de 4S een mank paard is. Schakel een fractie van een seconde te laat en de 4S rijdt je er ook af, tenzij de baan lang genoeg is om alsnog in te halen.

                  Otoh… prijsverschillen zijn momenteel te verwaarlozen tussen de Turbo en de 4S dus kun je misschien beter direct 100 PK meer nemen 😉

                  Luxeproblemen… de ergste in een mens zijn leven 😉

                  Heb je ‘n fotootje van de 4S die alleen door een oud mevrouwtje gebruikt werd om naar de kerk te rijden? :sarcastisch

                    als er mensen zijn die dus een mooie turbo weten staan, laat het efkes weten, ik passeer dan eventjes met mijn remorque en tis opgelost :mrgreen:
                    Nee serieus, alle tips of aanbiedingen over een turbo zijn welkom!

                    uiteraard blijft mijn cjn t dus ook gewoon beschikbaar voor handje contantje :respect2:

                      okido, ik heb dus eigenlijk een redelijk goede deal kunnen maken, maar nu twijfel ik zelf nog 😕
                      Het resultaat zou zijn dat ik voor mn cjn t nog krijg wat ik ongeveer in gedachten heb, en dat ik een 996 4s zou kopen.(manueel :sarcastisch )

                      Echter ben ik door wat tips van de Funny, mush en zwarte pijl wat beginnen twijfelen of dit voor mij wel de goeie keus zou zijn. Vroeger had ik gewoon die deal direct gedaan en stond het mij niet aan, weer verkocht. Maar soms moet een mens toch nog een keer nadenken ook, al doet dat soms pijn. 😉

                      Aangezien ik toch nogal een zware voet heb(letterlijk en figuurlijk met mijn schoenmaat 50 😳 ) zou die 4s misschien te snel tegen steken voor mij? Een betere optie zou dus waarschijnlijk zijn wachten op een mooie deal van een 996 turbo?

                      Of als er hier wat mensen zijn met de nodige medeleven mag er altijd een bijdrage gestort worden op rekeningnummer …….. voor the real thing, waar het eigenlijk allemaal mee begonnen is voor mij, de gt2 :first:

                        [quote=”Datake” post=110156]Manueel FTW!![/quote]
                        manueel “F”ack “T”he “W”hat? (of was da omgekeerd :wtf: )
                        manueel “F”uck “T”he “W”orld?
                        ….
                        🙄

                          Manueel FTW!!

                            @ Funny :lekker: 😆

                              We hebben Zwarte Pijl zijn mening over de Tiptronic in deze nog niet gehoord . 😉

                              +1000 voor handgeschakelde bak .

                                ‘t Is in elk geval ook Tiptronic ipv Triptronic, maar da’s waarschijnlijk een typo geweest 😉

                                  ah, dacht even dat er iets aan de zinsconstructie ofzo was… 😀

                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 126)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.