cayenne turbo 2007 na facelift, 570pk

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop cayenne turbo 2007 na facelift, 570pk

• Maker
    Discussie

• nikolas
    Deelnemer

uiteindelijk toch beslist om mijn monster weg te doen 🙁 Al kan het verdriet snel omslaan na aankoop nieuw speeltje.

[IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010389.jpg[/IMG]
      [IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010386.jpg[/IMG]
      [IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010135.jpg[/IMG]

Voor een volledige advertentie:

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=222357274

6 reacties aan het bekijken - 121 tot 126 (van in totaal 126)
      • [quote=”porsche” post=109966]Ik wens je succes met de verkoop maar vrees een beetje voor de prijs.
        Ik heb in 2007 samen met een vriend een Cayenne gekocht, hij een Turbo en ik een S.
        Hierdoor kregen we extra korting bij de dealer. Zijn wagen was van 08.2007 en is vorige maand verkocht omwille van de VAA.
        Hij heeft 4 maanden te koop gestaan, full option, perfecte staat, met 62.000 km en is uiteindelijk voor 12.000 euro verkocht aan een partikulier in Luxemburg.
        Als ik mijn wagen morgen verkoop vrees ik er ook niet meer dan 10.000 euro voor te krijgen.[/quote]

Ok mannen, nu niet gezeverd é. Ik weet dat de taksen en de benzine niet aan de goedkope kant zijn, maar je moet ook niet overdrijven é. Na 1 dag op het net al een bod(ja zelfs van een handelaar) van 29.000euro. Maar is mij nog te weinig met alle aanpassingen die de wagen heeft.
        Niet voor het één of het ander, maar het lijkt mij dat je serieus in tzak gezet bent. Een wagen van om en beide 150.000euro, na 4 a 5 jaar verkopen voor 12.000euro? 😯

Schandalig maar 12000 euro 😥 😥 .Voor die prijs hou ik hem of koop ik hem prive in .

Je weet het – indien in januari nog te koop graag een seintje. Ik ken een geïnteresseerde kandidaat.

Gr. Piet

[quote=”Datake” post=109967]
              12.0000 euro??? dan zou ik hem tegen nen boom rijden en den omnium incasseren :censored:[/quote]
              12.000 euro Datake, geen 120.000 euro 😀
              Ik zou er mee blijven rijden, maar iedereen moet zijn eigen rekening maken natuurlijk.

Ben zelf zeer tevreden van mijn Cayenne dus ik blijf er mee rijden, liever dan er niets meer voor te krijgen. Ik moet ook geen VAA betalen dus dat maakt wel een groot verschil natuurlijk.

Het blijven benzine zuipers, toch zeker de Turbo, BIV en taks blijven hoog, allemaal niet bevorderlijk voor een verkoop.

[quote=”porsche” post=109966]Ik wens je succes met de verkoop maar vrees een beetje voor de prijs.

Ik heb in 2007 samen met een vriend een Cayenne gekocht, hij een Turbo en ik een S.
                Hierdoor kregen we extra korting bij Porsche Antwerpen. Zijn wagen was van 08.2007 en is vorige maand verkocht omwille van de VAA.

Hij heeft 4 maanden te koop gestaan, full option, perfecte staat, met 62.000 km en is uiteindelijk voor 12.000 euro verkocht.
                Als ik mijn wagen morgen verkoop vrees ik ook niet meer dan 10.000 euro te krijgen.[/quote]

12.0000 euro??? dan zou ik hem tegen nen boom rijden en den omnium incasseren :censored:

aan de TS: zet hem op mobile.de, hier in dit apenland/taksenland krijg je die nooit verkocht…

Ik wens je succes met de verkoop maar vrees een beetje voor de prijs.

Hierdoor kregen we extra korting bij de dealer. Zijn wagen was van 08.2007 en is vorige maand verkocht omwille van de VAA.

Hij heeft 4 maanden te koop gestaan, full option, perfecte staat, met 62.000 km en is uiteindelijk voor 12.000 euro verkocht aan een partikulier in Luxemburg.

Als ik mijn wagen morgen verkoop vrees ik er ook niet meer dan 10.000 euro voor te krijgen.

6 reacties aan het bekijken - 121 tot 126 (van in totaal 126)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.