cayenne turbo belettering

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s cayenne turbo belettering

• Maker
    Discussie
  • Na lang twijfelen heb ik toch belettering op mijn turbo laten plaatsen. Ben er zeer tevreden over, mooi resultaat, niet overdreven.
    [IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010386.jpg[/IMG]
    [IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/P1010389.jpg[/IMG]

@zwarte pijl: kwestie dat je van ver ziet dat mijn camionette(zoals je mn wagen noemt) een turbo heeft é!!! :mrgreen: 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
    • tiens, ik ook?! :music:

Vandaag deze gezien, ik dacht ik ken die van ergens 🙂

[IMG]http://i620.photobucket.com/albums/tt289/OlivierV/IMG_01571.jpg[/IMG]

targaboy, ik heb je een pb gestuurd.

waar heb je die belettering laten doen ?

Je hebt een punt porschky.
              Maar bij mij hebben ze mij meestal al gehoord voordat ze me zien :happy:

Ik ken dat gevoel 😈

het ‘nadeel’ van zo’n persoonlijke toets aan de wagen begint al duidelijk te worden: iedereen zal weten waar je gezeten hebt…! :mrgreen: Ik had het destijds met een motorpak en bijbehorende zelfgespoten helm; zo was er maar eentje… en iedereen wist me te vertellen waar ze me weer zien vlie… rijden hadden… niet altijd even leuk :sarcastisch
                  Dat wordt dus voortaan de parking achteraan bij Madame Zouzou’s Bar… 😀

Bedankt Koen :respect2:
                    Zal er eens werk van maken deze week.

Dat kunnen ze allemaal aanpassen William .
                      Die scannen eerst in maken het dan op de gewenste maten , verfijnen de ingescande foto (randjes etc) vooralleer ze het aan de snijmachine doorgeven .

Dag Nikolas,

ik was niet met de Porsche onderweg, waardoor ik wel versta dat je mij niet hebt zien passeren…

Een VW Passat is nu ook niet de wagen waar ik hele dagen zou zitten naar kijken 🙂

Groeten,

Is inderdaad ook een mogelijkheid.
                          Ik wil echter de CS liever kleiner dan de rest.
                          Zou ook geen probleem mogen zijn.

Ik heb destijds foto’s gezocht op Google en ben dan met de gewenste naar de Lettershop geweest .
                            Aan de hand daarvan hebben die mijn sticker gemaakt .

Voorbeeldje voor jou

Welk programma is dat dan?
                              Ik wil zelf eerst een en ander proberen vooraleer ik iets ga laten maken.

[quote=”Ghost” post=105555]Het staat goed op de Cayenne.
                                Waar heb je het lettertype gevonden?
                                Ik wil ook iets laten maken voor op mijn Gt3.[/quote]

Naam van lettertype heb ik niet, enkel een “programma” waarin je een tekst naar keuze kan invoeren en dan kan ik die omzetten in “porsche letters”.

[quote=”Oli-Carrera” post=105526]Beste Forumvrienden,
                                  ik heb het resultaat vandaag ‘live’ mogen bewonderen aan één of ander kruispunt in Waregem (aan de lichten bij Garage ‘Delrue’, aan appartementsgebouw ‘Avalon’.
                                  Ik kan jullie allemaal bevestigen dat het resultaat ‘vet’ is 😉
                                  En qua hoogte, op foto inderdaad misschien niet ideaal, maar in het echt dus wel!

Groeten,
                                  Olivier[/quote]

:respect2: Olivier! Heb je wel niet zien passeren, zal beetje beter moeten uitkijken :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.