- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
24 september 2010 om 16:14
Beste mede-forumleden,
Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar uiteindelijk ben ik toch op dit forum terecht geraakt. 8)
Ik ben altijd al een autofreak geweest en heb me enkele maanden geleden een Cayenne turbo gekocht van 11/2005 met een sportkit erop. Het is de X51 (denk ik) upgrade die het vermogen op 500pk brengt en het koppel op zo’n 700Nm. Mja, het is een beetje een beest om het met een understatement te zeggen. Wagen heeft nu 90.000km en is echt in topstaat.
Eerlijk gezegd ben ik niet weg van de looks van de Cayenne, maar voor mij is het een compromis tussen sportiviteit en gebruiksgemak. Ik moet regelmatig spullen vervoeren en met een 4S (die ik eigenlijk wilde) is dit toch niet vanzelfsprekend.
De wagen is zilverkleurig met zwartlederen interieur. Wagen is zo goed als full-option (tot dubbel glas toe 😉 ).
Aangezien de velgen wat te lijden hebben gehad zou ik deze graag laten reconditioneren. Verder ga ik er niet teveel aan doen. geen brulpijp voor mij. Bij goed doortrekken klinkt die standaard al meer dan luid genoeg imho. 😛
Groeten,
Johan
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.