Cayenne V6

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Cayenne V6

• Maker
    Discussie
  • Yup gasten, heb beslist om mijne Cayenne te verkopen 😎 😎 😎

Porsche Cayenne V6 van 2006 met 75000km.
    Dark Olive Green Metalic Color met zwart lederen interieur.
    1ste eigenaar, volledig elektrische en verwarmde stoelen met geheugen, Open dak, inklapbare trekhaak, 20” Turbo Velgen,PCM met telefoon module,xenon lichten,enz….
    Set van 18” Porsche Design velgen + banden bijgeleverd.
    Wagen steeds onderhouden bij OPC (RS-Motors).

Prijs: 25.000€ BTW aftrekbaar.
    Eventueel 1 jaar Porsche garantie verkrijgbaar.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • [quote=”RODONDO” post=119279]Enkele jaren geleden kon een Cayenne, Touareg e.d op lichte vracht met de armsteun achteraan vergrendeld (2 plaatsen achter dus) en een vast rekje boven de achterbank. Is dit nog van toepassing ? Thanks.[/quote]

Denk nie dat dit momenteel nog mogelijk is :bounce: :bounce: :bounce:

succes met de verkoop,ga je voor 964??? :driver: 😉
        964jubi-009.jpg

Ok, dan betalen we nog maar wat VAA ! :puke:

PT

Daar vrees ik voor ! Regel is in 2006 aangepast als ik mij goed herinner.

Terreinwagens kunnen enkel nog worden ingeschreven als lichte vracht indien de lengte van laadbak de helft van de wielbasis uitmaakt en op voorwaarde dat de wagen beschikt over een niet-verwijderbare scheidingswand tussen zetels en laadruimte.

Enkele jaren geleden kon een Cayenne, Touareg e.d op lichte vracht met de armsteun achteraan vergrendeld (2 plaatsen achter dus) en een vast rekje boven de achterbank. Is dit nog van toepassing ? Thanks.

[quote=”Funny” post=116647]Succes met de verkoop Luc !
                Je maakt ons opnieuw nieuwsgierig naar wat er komt ,opnieuw een P ?[/quote]

Yup, natuurlijk opnieuw ne P :first: :first: :first:

Succes met de verkoop zou ik zeggen !

Succes met de verkoop Luc !
                    Je maakt ons opnieuw nieuwsgierig naar wat er komt ,opnieuw een P ?

XXX

Luc, succes met de verkoop.
                      Mijn vrouw is hare Merc A een beetje beu maar ik krijg zulk een beest niet in de garage… 😥

c1.JPG

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.