- Dit onderwerp bevat 60 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 10 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 oktober 2014 om 20:02
Zoals de titel misschien doet vermoeden heb ik de Cayenne en de X5 eens vergeleken
Zelf heb ik al ruim 4 jaar lang een X5 die goed voorzien is van de nodige opties echter de Cayenne van mijn buurman zou toch wel mooi staan in mijn garage
Met de komst van de nieuwe X5 waardoor ik weer met een verouderd model reed op zoek gegaan naar een opvolger, logisch dat we zouden gaan voor de Porsche natuurlijk maar dan tot het besluit gekomen dat de cayenne niet meer is dan een veel te dure touareg die binnen de vier jaar ook van model zou veranderen waardoor ik dan weer met een oud model zou rijden :puke:
De doorslag die mijn keuze heeft bepaald is de nieuwste motor keuze van de X5 en dat is een xDrive25d, dit is 2 liter diesel met 218pk, een testrit heeft bewezen dat deze niet moet onderdoen voor de 3liter als je hem gebruikt waarvoor wij hem hebben staan en dat is rond de kerk fietsen en één maal per jaar op reis met de jetski’s achter de auto
Het fiscale voordeel(voordeel alle aard) van deze wagen is enorm als deze op een vennootschap staat dus deze is het gewordenWat is het geworden
X5 xDrive25d Alpine weis III met bruin leder Terra
Standaard zit er al héél wat op de wagen
-diefstal bouten
-weergave banden druk
–Alarm systeem
-scheidingsnet
-fluwelen tapijten
-hogedruk reiniging koplampen
-park distance control
-Xenon
-electrische airco
-comfort telefonieextra opties( en nu wordt het leuk)
M-sport pakket, om hem langs buiten af te maken
-sport automatische versnelingsbak
-Adaptieve M sport ophanging
-Dakrails alu gesatineerd
-exterieur line alu gesatineerd
-Sport zetels
-Decoratieve lijsten in alu feinschliff
-M-sportstuur
-M-aerodinamica pakket
-Hemel bekleding anthrazitExclusive Pack, boordevol gadgets om het binnen af te maken
-achteruitrij camera
-automatische en dimmende binnen en buiten spiegel
-zetels elektrisch + geheugen
-opberg pakket
-zetels verwarmd vooraan
-adaptieve headlights
-lichtpakket
-Extra 12v stopcontacten
-Navigatie professional
-Head-up display
-20 inch velgen M
-Reservewiel
-Elektrisch wegklapbare trekhaak
-Panoramisch dak
-Zonne werend glas achteraan
-Zetel verwarming achteraan
-Niet gereduceerd vermogen( belangrijk toch?)De grijze is al verkocht en nu is het wachten tot begin januari op de levering van de nieuwe
Grtz Geert
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.