cayenne viruske

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne cayenne viruske

• Maker
    Discussie

• tenne
    Deelnemer

geeft er dat ook soms iemand ,
      als je de ramen wilt dichtdoen , ga die terug weer 10 cm open
      ik heb dat ook al eens gehad met mijn panoramisch dak
      dat moet er toch ook al eens iemand hebben tegengekomen ?
      ik denk dat er een viruske in mijn computerdooske zit

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Je zet het contact aan, sluit je raam (ook al is het dicht) en houdt deze knop ingedrukt (of omhoog) gedurende een tiental seconden. Dan weet het raam weer waar zijn eindpunt is.
        Hopelijk helpt dit, je moet het contact daarna niet afzetten denk ik, (toch niet bij mijn boxstertje), je her-programmeert gewoon de hoogte van je raam.

dus youyou,

ik kruip in m’n auto , doe 10sec mijn raam naar omhoog ( als hij al dicht is ) en dan pas maak ik contact maar niet starten.

Tja, auto van’t werk, een Berlingo rijd zalig maar je moet er niet mee op vakantie gaan :puke: en vooral moet je ermee doorrijden en niet taffelen.
            Ik wil wel een andere firmawagen en heb dit ook tegen mijn werkgever gezegd en een BMW gevraagd maar haar antwoord was, dan moet ik al die andere 5000 Berlingo’s ook vervangen en laat het nu net besparingen zijn. :think:

[quote=”bladerunner” post=179069]… heb ik soms ook met de Berlingo.[/quote]

en wat konden we allemaal lezen in jouw reisverslag over dit type “auto’s” :mrgreen:

[quote=”tenne” post=179056]ik denk dat er een viruske in mijn computerdooske zit[/quote]

“Men neeme een hamerke en een beitelke en ge moet er dan es tegen tikke…. “:mrgreen:

Neen serieus, ik denk ook de programmatie van het raammechansime, heb ik soms ook met de Berlingo.

Vrees dat de motor van het raammechanisme moet vervangen worden.
                  Heb dit ook voor gehad met mijn VW en aangezien dit dezelfde groep is…..

Is gekend probleem en onder garantie allebij vervangen.

door slijtage of weersomstandigheden (warmte uitzetting) krijgt het raammechanisme het op een gegeven moment lastig en dan treedt de klembeveiliging op. smeerolie ofwel op zo’n moment opnieuw aanleren zoals youyou hier al uitgelegd heeft .

echte viruskes laten bij de KJN de motor uitvallen (bij meer dan 1×0 km/h op het linker rijvak) :mrgreen:

heb je al geprobeerd om het raamknopje op omhoog te houden gedurende een tiental seconden en dan het contact af te zetten? Trukje om te her-programmeren of zo?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.