Cayman 2.9 gekocht (ex van Rollie)

Home Forum Stel jezelf even voor ! Cayman 2.9 gekocht (ex van Rollie)

• Dit onderwerp bevat 21 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door mafke.
  • Maker
    Discussie
  • Dag allemaal.

Ik ben Raf, woon met mijn vriendin en zoon in Opglabbeek, en ik heb dus de Cayman van Rollie gekocht.
    Ik wil nog even Rollie en zijn vrouw bedanken voor het aangename verloop van de verkoop. Helemaal toppie!
    Na ongeveer 700 kilometer gereden te hebben, kan ik wel zeggen dat ik zeer tevreden ben met de Cayman.
    Vooral dan over het geluid en de wegligging. Vanaf 4500 toeren per minuut wordt het echt een feest. Schandalig lekker…
    Echt nog een typische hoogtoerige Porsche motor!
    Helemaal anders dan de 2 liter turbo in mijn Polo R WRC.(Die trouwens te koop staat. Jammer!) Die gaat er al vanaf 2500 toeren lekker vandoor.
    Hoewel de auto hier dus al gekend is, toch nog een paar foto’s.

Groetjes

Attachments:
    • IMG_0865.JPG
    • IMG_0849.JPG
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • Nogmaals bedankt allemaal.
      @ Yellow Submarine: Morgen gaat niet lukken vrees ik, dus dat kennismaken zal voor een andere keer zijn.
      En ik profiteer nu inderdaad van het feit dat Rollie zo goed voor de auto zorgde. :respekt:

Proficiat en welkom 😉

XXX

Proficiat Raf en Rollie, beiden veel plezier aan de wagens :up: :up:

YS: vermits ik toen reeds een bestelling had geplaatst en de Cayman nog in de verkoop moest hanteerde ik het het motto: beter voorkomen dan genezen! :engeltje:

mafke/Raf, ja die groene heb ik al eerder gezien… Goed gepamperd, die kar! Wist je bijvoorbeeld dat Rollie nog liever een blokje om reed dan de rest te volgen doorheen de zogenaamde verkavelingswegen van de Haspengauw rit die we een tijd geleden reden? Er moest maar eens een steentje tegen zijn koetswerk belanden, nietwaar? :first:

Kom je zaterdag kennis maken?

:up:

Welkom Raf… En badankt om Limburg ‘groen” te houden!

Bovendien heb je geen kat in een zak gekocht!! :first:

Dank u wel allemaal voor de felicitaties en de verwelkoming.
                    Alhoewel dat laatste meer op de auto van toepassing is. Ik zwerf hier zelf al meer dan 10 jaar rond.
                    Maar omdat er op die tijd toch veel nieuwe leden bijgekomen zijn en ik zelfs niet meer weet als ik mij hier toen wel heb voorgesteld, (oeps!) dacht ik dat een ‘voorsteltopic’ wel op zijn plaats was.

Moest nog wat foto’s hebben voor de verzekering, dus vandaag maar het nuttige aan het aangename gekoppeld…

Attachments:
                    • IMG_0943.JPG
                    • IMG_0899.JPG
                    • IMG_0875.JPG
                    • IMG_0948.JPG
                    • IMG_0872.JPG

Welkom, en proficiat met je aankoop, blijf het een prachtige kleur vinden. :up:

Welkom hier, blijf het een knappe wagen vinden!! Proficiat en genot verzekerd.

Proficiat met je aankoop Raf, hier ga je véél plezier mee beleven… :music: , fijn te horen dat je uit de buurt bent (ben zelf van Opoeteren maar afkomstig van Opglabbeek), hoop je eens te ontmoeten op één of andere Porsche bijeenkomst :up: :up:

welkom
                            proficiat was een hele mooie auto inderdaad die van Rollie
                            veel plezier maar met de Porsche !

:drink:

Welkom en veel plezier ermee! :driver:

Doet deugd om te zien dat mijn ex in zeer goede handen is terechtgekomen!
                                Was inderdaad een plezierige verkoop met een gezellige avond ter gelegenheid van de levering aan huis.
                                Je hebt ‘m al goed de sporen gegeven,maar daar dient ie voor ook he!
                                … Alleen zit ik nu met een lege garage in afwachting van de 718 😳
                                Geniet ervan met volle teugen en ik verwacht je zeker op een of ander evenement PFB, zodat ik hem af en toe nog eens kan zien.

S2

Proficiat en welkom!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.