Cayman !

• Maker
    Discussie
  • De beslissing is gevallen….de S2000 is verkocht en zal vervangen worden door een Porsche Cayman (180kw-245pk-2,7 liter) 01/2007 met amper 10500 km op de teller… een proefrit heeft me volledig overtuigd (fenomenale wegligging en rijgedrag, groot comfort, schitterend gevoel….) We waren vroeger heel tevreden van de 996 C2 –die trouwens 55 pk méér had- maar deze 987 Cayman besturen is toch een heel apart gevoel. In de hogere toeren ook het zalige gehuil van de boxer-motor die vlakbij zit in een cayman….
    Interieur is zwart leder en de “alu accenten” ogen ook heel mooi. Kleur van de wagen is basaltzwart en ik heb er de opties bij die ik belangrijk vond : mooie alu 18” velgen (Boxter S), bi-xenon, poepkesverwarming, sound pakket Plus, volaut. Airco, voorruit met donkere zonneband, parkeersensoren, …

Levering is ergens in December voorzien. dan neem ik zelf wat fotokes .

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
    • BIV is gewoon een schande!
      Vooral het feit dat dit op tweedehands van toepassing is!

Wagens is toch al reeds in het verkeer gesteld hé!

0

Ja de velgen van de Design Edition 1 zijn heel mooi…..maar ook heel duur….. en net toevallig vandaag de BIV in de bus gekregen voor de Cayman… 😯 Amai… de Krokodil is eerder een zware melkkoe geworden 😉

0

deze zijn anders ook wel prachtig hoor 8)

0

Ja misschien dat ik toch voor zilver kies onder een zwarte auto…heb deze gezien van Victor Equipment

Allicht ga ik mijn 18 duims houden voor in de winter ofzo…

0

zilver ❗

maar die “Porsche design edition 1” wielen kan je op ebay.de ook wel regelmatig vinden… zou geen slechte keuze zijn …

0

Moeilijke keuze….. voor eventuele 19 duims sloefkes…..op mijn zwarte Cayman…
                – zilver
                – black

Vroeger zou ik direct zilver/grijs gezegd hebben maar ik begin echt te twijfelen…..dat zwart heeft wel iets hé…pffffff…

zwart :

zilver (hier op een boxter) :

…. 🙄 ❓ 🙄 ❓ 🙄 ❓ 🙄

0

Je nieuwe naafkapjes staan hem goed 😉

0

[quote=”ducboy”:319wipwj]inderdaad zeer mooi, maar op 19inch sloefkes zou ie nog mooier staan 😉 😆 [/quote]

Ja, ik ben wreed aan het twijfelen…. ben o.a. zot van de 19″ 997 turbo wielen (zoals Porsche design edition 1) en de Carrera S velgen… maar ik moet mijn budget in de gaten houden (BIV nog te verwachten..pfff) en mijn beetje aandelen op de Bel 20 zijn ferm gezakt…grrrrr….. zal nog even wachten zijn vrees ik.. 😉

0

inderdaad zeer mooi, maar op 19inch sloefkes zou ie nog mooier staan 😉 😆

0

Rap nog even enkele fotokes gepakt van ons Caymannetje 😉

Toch een schoon beestje hé 😉 😉

0

😀

Zwart interieur dus – zetels leder/alcantara –

Opties zoals ik ze wou : Boxter S velgen 18″ – zetelverwarming – parkeersensoren – Sound Pakket Plus – Bi-xenon – Volautomatische airco – Voorruit met donkere band -…

Geen PCM navigatie maar dat heb ik dus niet nodig in dit voertuig (daarvoor heb ik de Mercedes)

0

heb je geen interieurfototjes?

mooie aankoop 8)

0

Afgelopen weekend de Cayman gaan ophalen. Schitterende wagen met een sublieme wegligging en heerlijk comfortabel. In de hogere toeren een heerlijk grommende boxer motor…eigenlijk ook perfect te gebruiken als daily driver én 410 liter bagageruimte (voor + achter !)…verbruik valt ook goed mee.
                              Fantastisch ! Ik ben laaiend enthousiast over het rijplezier…

0

Thanks folks 😉

Inderdaad, ook heel knap dat beige/bruin interieur zoals bij Daggie…maar persoonlijk zie ik dat “sobere” zwart/grijs net iets liever… (maar goed dat smaken verschillen)

I can’t wait to hit the road…. 8)

0

niet mis een S2000 maar dit is toch een heel ander verhaal, heel mooie wagen al zie ik hem liever met bruin leder zoals die van Daggie, al zou ik niet tegen spreken als ge hem aan mij kadeau zou doen 😆

succes ermee

grtz Geert 😉

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.