Cayman 718

Home Forum Stel jezelf even voor ! Cayman 718

• Maker
    Discussie
  • Hallo ,

Iedereen ik ben hier nieuw . Me even voorstellen mijn naam is Ben ,37 jaar wonende in Denderleeuw .
    Op 1 februari bestelde ik de een nieuwe Cayman 718 . Helaas kan ik nog geen foto’s posten want moet nog wachten tot begin September .
    Eens de wagen er is zal ik hem posten . Zijn er hier mensen die al met zo een wagen rijden en graag hun ervaringen willen delen .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • Supermooie wagen. Woon ook vlakbij (Denderhoutem) en iets verder in mijn straat heeft er iemand één gekocht (en hij heeft hem al), een donker grijze en aan het geluid te horen als hij passeert (eerder ‘voorbijscheurt’ soms…) denk ik dat hij ook een sportuitlaat heeft met PDK. Zalig om dat te horen passeren. Zelfs al is het een 4-cyl, toch zijn ze er weer in geslaagd om een mooi geluid te maken.
      Als je hem hebt: ‘k wil wel eens een sprintje wagen op de N45 met mijn boxster. Ben benieuwd wat dat zou geven…
      (als de trajectcontrole er nog niet is hé 😐 )

Ik heb nog maar 1 snelheidsboete gehad ,dus mag ni klagen

Ik hou me meestal aan de limieten ,maar trek graag snel op ,en dat gebied ga ik nu plezier hebben .

Heb nu 200 pk op men Talisman , maar 300 pk 🙂

Boete? Als het maar dat is. Ik had die in de Z4 ingesteld… op 160 km/u. :ass: Oftewel de limiet waarboven je je rijbewijs riskeert. Op de snelweg tenminste, want op een normale weg is dat uiteraard veel minder.

Het is beter zich te concentreren op de gereden snelheid dan “slapend” naar en over de limiet te gaan! Ik ben ook constant de weg en de wegkant aan het scannen om fotografen tijdig te spotten. :popcorn:

Yellow ,

Is inderdaad een hebbedingetje , kun je direct uitrekenen hoeveel de boete zal zijn 🙂 🙂

Dat laatste had ik op mijn vorige, een BMW. Compleet nutteloos… :engeltje:

Heb er vandaag nog wat opties bijgedaan 🙂

Hoe dichter de leveringsdatum komt denkt men soms nog aan dingen

Porsche logo in hoofdsteunen
                Regensensor
                Stoelventilatie
                Automatische 2 zone Airco
                Verlichte deurdrempels in staal met type logo
                Snelheidslimietindicator

En nu ga ik stoppen ,nu is hij af voor mij 🙂

Welkom ! Goede keuze gemaakt ! Veel veilige kilometers toegewenst van een 981-rijder.

Heb al even de foto upgeload van de car configurator 🙂

thx, ik dacht al dat er iets belangrijk mankeerde op mijn Cayman… 😈

Er is immers maar één baanvak voor een Porsche. Neen, niet het middenvak!

LCA is Lane Change Assist

Welkom op forum, nog een hele zomer wachten !! :puke:
                          981 boxster rijder uit groot aalst .

[quote=”Cayman718″ post=250395]Even mijn model beschrijven 🙂

Jet Black Metallic
                            Carrera S 20 velgen ( zwart hoogglans gelakt )
                            Porsche Entry & Drive
                            Park assist voor en achter met achteruitriijcamera
                            Elecktrisch inklapbare buitenspiegels incl sfeerverlichting
                            Omlijsting van de ramen in aluminium
                            PDK
                            Power steering Plus
                            PASM
                            PTV
                            sportuitlaatsysteem met pijpen in Zilver
                            64 l benzinetank
                            LCA
                            Design verlichtingspakket
                            Verwarmbaar multifunctioneel stuur
                            Elektr verstelbare Sport Plus Stoelen
                            Stoelverwarming
                            PCM
                            Bose Surround
                            Digitale Radio

Voila dat zal het zoal zijn[/quote]

LCA=?

Voor mij maakt het uitgebreide lederpakket op onder andere het dashboard er toch net iets meer van. Maar je zult nu al vlot over de 80K€ zijn gegaan…

PA257317.JPG

Welkom!

Welkom op het Porsche forum. :drink:

Welkom!

Mooie opties! Die alu raamomlijsting maakt die auto echt nog zoveel mooier, superkeuze!

Die wachttijd is minder aangenaam, kennis van me had geluk dat de dealer nog juist 1 slot had waarmee het nog geen 3 maand duurde (geleverd in december), hun volgende slot was dan ook meteen 3 maand extra wachttijd.

Moet zeker eens lukken ,wel nog even wachten 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.