Cayman 718

Home Forum Stel jezelf even voor ! Cayman 718

• Maker
    Discussie
  • Hallo ,

Iedereen ik ben hier nieuw . Me even voorstellen mijn naam is Ben ,37 jaar wonende in Denderleeuw .
    Op 1 februari bestelde ik de een nieuwe Cayman 718 . Helaas kan ik nog geen foto’s posten want moet nog wachten tot begin September .
    Eens de wagen er is zal ik hem posten . Zijn er hier mensen die al met zo een wagen rijden en graag hun ervaringen willen delen .

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
    • :coolness: ook genoeg opties!?

Wim

(Nog) geen Cayman, wel net een Porsche Boxster gekocht… Ik woon in Liedekerke! Vlak tegen jou dus.
        Als je hem hebt, altijd welkom om eens samen een toerke te doen!! IK wil dolgraag die Cayman eens testen :driver: :driver: :driver:

Even mijn model beschrijven 🙂

Jet Black Metallic
          Carrera S 20 velgen ( zwart hoogglans gelakt )
          Porsche Entry & Drive
          Park assist voor en achter met achteruitriijcamera
          Elecktrisch inklapbare buitenspiegels incl sfeerverlichting
          Omlijsting van de ramen in aluminium
          PDK
          Power steering Plus
          PASM
          PTV
          sportuitlaatsysteem met pijpen in Zilver
          64 l benzinetank
          LCA
          Design verlichtingspakket
          Verwarmbaar multifunctioneel stuur
          Elektr verstelbare Sport Plus Stoelen
          Stoelverwarming
          PCM
          Bose Surround
          Digitale Radio

Voila dat zal het zoal zijn

Welkom en succes bij het aftellen….geduld is een mooie deugd…

Welkom op het forum Ben… idd jammer van de wachttijd zo net na de zomer, maar Porsche rijden voelt in alle seizoenen eigenlijk goed dus…en je weet al direct in welke stand je hoofdsteun moet :happydance:

Welkom op het forum … en voor ene keer gaan we nog geen foto’s vragen! Ik stel voor dat de 718 bezitters er hier zelf wat zetten zodat de nieuwkomer weet waarop dat die zit te wachten tot … september!!! …brrrr dat is lang!

Welkom 😀

welkom Ben :salut:

En welke opties heb je genomen?
                      Laten verleiden door PDK, PASM en PSE? :up:
                      Kleur? Type velgen?
                      Heb je geen foto van op de configurator? Nog 5 maanden wachten op foto’s is voor ons ook een hele opgave. :first:

Welkom en proficiat met je aankoop.
                        Je zult met ongeduld zitten wachten maar wat betekenen enkele maanden wachten als je nog zo jong bent..?
                        Heb zelf 981 en reuze content.
                        Norbocay uit het noorden van Aalst.

Heb ook nog maar een testnamiddag gehad ,maar op 2uurtjes leer je geen auto kennen .
                          Had wel de ganse week nekpijn 🙂

Had hoofdsteun niet correct gezet . Toch al een les geleerd 🙂

Welkom Ben!
                            Dat is nog lang wachten op het nieuwe speelgoed. :up:
                            Buiten een testrit met de 718 cayman S, ben ik geen gebruiksdeskundige.
                            Ik (en de wederhelft ook) heb het nog meer voor het cabrio rijden. :driver:

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.