Cayman 981 met CDR

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Cayman 981 met CDR

• Maker
    Discussie
  • Iemand een idee of er al dan wel of niet een mogelijkheid bestaat om de bestaande headunit (CDR) ook te laten werken met bluetooth en mijn iPhone? Nu krijg ik steeds de melding dat de telefoon niet beschikbaar is. Ben al aan het kijken geweest om een andere complete unit van Alpine te steken maar indien mogelijk wil ik de originele behouden. Ook het toevoegen van een extra printplaat om Car Play te kunnen gebruiken heb ik ook reeds bekeken.

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • XXX

Heb ff print screen gedaan.
      Collega doet voornamelijk VAG maar heeft al een Cayman geholpen ook…
      https://www.facebook.com/search/top?q=bcr%20coding%20%26%20retrofits%20porsche

Check even via facebook

Ik heb geen ervaring met de 981, maar het lijkt alsof de optie bluetooth telefoon inderdaad niet op je auto zit.
        Ik heb in mijn 987 een goedkoop alternatief ingebouwd (omdat ik ook geen zin had in een andere head unit). Het is een bluetooth ontvanger (google even “tranzit blu hf”, ondertussen misschien al nieuwere hardware te vinden) die tussen de antenne-aansluiting van je radio wordt geplaatst, met een enkele knop die je ergens verborgen kunt plaatsen.
        Je kan muziek afspelen en bellen via bluetooth. Bediening via de ene knop (aan/uit, opnemen, doorspoelen, etc.) Je zet je radio op de ingestelde FM frequentie en krijgt redelijke kwaliteit. Via RDS krijg je ook de titel (of beller) te zien op je radio en in je instrumentencluster. Werkt prima en voor 100 euro ben je gediend!

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.