Cayman erbij…?

Home Forum Stel jezelf even voor ! Cayman erbij…?

• Maker
    Discussie

• boxster550spyder
    Deelnemer

Een jaar geleden heb ik mij reeds voorgesteld, regelmatige lezers van het forum en rijders van de LTP kennen mijn Boxster 550 S Spyder ook inmiddels.
      Ik ben zeer tevreden met mijn Boxster, deze gaat dan ook beslist niet weg.

Toch begon het enkele maanden geleden te kriebelen en ging ik op zoek naar een Cayman (nee geen 911, ik ben erg weg van de middenmotor).
      Inmiddels heb ik er verschillende bekeken en gereden, de juiste zat er echter niet bij…
      De meesten hadden teveel kilometers gereden of hadden een onduidelijke (onderhouds)historie.

Ruim twee weken geleden reageerde ik op een Cayman S Sport die te koop werd aangeboden.
      Helaas…, ik was te laat, er was mij een koper voor geweest. :bounce: , dacht ik, dat was een mooie die ik graag zou willen hebben.
      Dan maar weer verder zoeken, inmiddels was ik ook al over de grens aan het kijken.

Tot mijn verbazing kreeg ik afgelopen week een mailtje van de eigenaar van de Cayman S Sport.
      De koop was op het laatste moment niet doorgegaan ( 😆 ).
      Vrijdag meteen gaan kijken en rijden, historie, papieren en facturen nageplozen (ging eenvoudig aangezien de auto een volledige Porsche historie heeft).
      Vervolgens een onrustig weekend gehad en maandag de knoop doorgehakt.
      Donderdag ga ik mijn nieuwe speeltje ophalen, ik kan niet wachten.

Omdat we hier van foto’s houden enkele plaatjes:

CaymanFoto11.jpg

CaymanFoto01.jpg

CaymanFoto08.jpg

Enkele highlights:
      – Cayman S Sport Limited Edition uit 2008 (nummer 141 van de 700)
      – Alcantara stuur, schakelpook en handremgreep
      – Porsche navigatie
      – PASM
      – Sport Chrono Pack
      – Sportstoelen

Zondag mag ‘ie meteen mee naar het RS Fest in Rosmalen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • ken

proper zeer proper!!
        feli met je goede aankoop!!!

Begin nu toch wel nieuwsgierig te worden welke velgen er onder zitten…
          Morgen de auto eerst maar eens ophalen en binnenkort eens aan de binnenzijde van de velgen kijken.
          Zal dan een fotootje plaatsen voor de experts.

De lichtste velg van Porsche zelf :popcorn:

😆

OZhltgewicht.jpg

[quote=”KROKODILE” post=215912]Cayman R velg is de lichtste uit het Porsche gamma 40kg voor de 4[/quote]

Dat zijn dezelfde als de Spyder velgen 🙂

knap, mooie, altijd leuk een genummerde versie !!!! veel rijplezier gewenst .

Das ne schone zoals ze bij ons zouden zeggen, veel plezier er mee.

Cayman R velg is de lichtste uit het Porsche gamma 40kg voor de 4

:applaus: :applaus: :applaus: , wist niet dat er ooit een Limited Edition van de Cayman op de markt gekomen was :up: :up: :up:

:hail: :respect2: :up: :first:

Heren bedankt voor jullie positieve reacties!

Heb nu inderdaad 2 limited editions:
                            – de Boxster is nr. 1052 van de 1953 die er zijn gemaakt,
                            – de Cayman is nr. 141 van de 700 die er zijn gemaakt.

Wat de velgen betreft, deze zijn op de auto geleverd.
                            Op de S Sport modellen zat inderdaad de SportDesign velg (scherp gezien DST!).
                            Mogelijk dat de eerste eigenaar deze heeft laten vevangen voor het model dat er nu op zit.
                            Het zijn kennelijk geen replica’s (dit model velg is door Porsche in 2008 ook gebruikt op de Black Edition Cayman – zonder centraalsluiting).
                            Voor zo ver ik weet is dit model velg hetzelfde model (afgezien van de kleur) dat gebruikt is op de Cayman Black Edition, Spyder en R, allen 19 inch.

Ben overigens van plan ze mat zwart te maken in de toekomst…
                            Maar ja, eerst maar ff donderdag afwachten, dan ga ik hem ophalen.

PDS

Proficiat !

Dan heb je nu 2 limited editions ? :respekt:

Proficiat :up: :up:

Knappe P, proficiat en veel rijplezier.

Congrats, mooie wagen 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.