Cayman gekocht…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Cayman gekocht…

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik ben dus Datake , sinds lange tijd petrol head… En nu dus eindelijk een beetje van een droom waargemaakt door een eerste Porsche te kopen, zij het wel een cayman 2.7 211pk.

Mijn vorige 3 wagens waren BMW’s, waarvan 1 een M3… Maar met de nieuwe regels voor vennootschappen en bedrijfswagens heb ik het over een andere boeg gegooid, de BMW buiten en een goedkope nieuwe 2dehands volvo s40 1.6d gekocht als daily, en een cayman prive als weekend toy! Ik heb zeer lang gezocht naar een exemplaar in mijn prijsklasse en die mijn zin was, en uiteindelijk eentje gevonden die misschien wat meer kilometers heeft (84.000) dan wat ik oorspronkelijk zocht, maar met name de garage die hem verkocht, de staat en de garantie die ik krijg hebben me over de streep getrokken. Ook de kleur is niet alledaags op een cayman (meteor grijs).

Foto’s volgen, levering in de loop van volgende week!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 127)
    • … die van mij doen het ook nog steeds zonder foutmeldingen…en ja, bij homelink of aanzetten van de mistlichten twee kleurtjes… laat maar weten als je mistlampjes hebt gevonden die zelfde kleur geven… zo kunnen we nog eens iets bestellen 😉

Meerijden op een rit miscchien datake ? 😉

Wat zag ik niet zitten dan? Lol

Mooie auto, nice car, belle voiture en nu zie je het weer helemaal zitten.

Thanks 😉

Nice car!!

Schitterende update moet ik zeggen :up:

[quote=”Datake” post=122233]Ben nu wel aant zien voor de mistlichten ook…. want de follow me home functie doet de mistlichten ook branden… dus tis een beetje een raar zicht geel en wit licht tegelijk nu… zo blijft een mens bezig natuurlijk :happy:[/quote]

Ik heb op mijn boxster alles vervangen. Standlichten door ledlicht, en de dimlicht, grootlicht, en mistlicht (Allemaal H7)
                    door Xenon bulb.

Resultaat SUPER qua look maar ook naar veiligjheid!

Ben nu wel aant zien voor de mistlichten ook…. want de follow me home functie doet de mistlichten ook branden… dus tis een beetje een raar zicht geel en wit licht tegelijk nu… zo blijft een mens bezig natuurlijk :happy:

Alrighty, mijn 2de set canbus leds vooraan waren dus al even geleden toegekomen, maar met de winter weinig goesting en tijd gehad, maar tis er nu toch van gekomen 😀

Werken uitstekend, is moeilijk goed op foto vast te leggen wel, geen foutmeldingen ! :relaxman:

Y E S ! Op 13/11/12 om 20.13u via ebay besteld… op 16/11/12 om 11.30u in de brievenbus aangetroffen en om 11.50u geïnstalleerd en “OK” bevonden… klein verschil met de èchte Xenons merkbaar doch qua kleur véél beter dan de originele gele dagrijlichten.

Bij bestelling wel even op letten dat je bij aantal maar 1 opgeeft of je zit er – net zoals ik – met 4 opgezadeld… de lampjes zitten per 2 stuks verpakt… twee in reserve kan natuurlijk nooit kwaad 😀

Wanneer je de mistlichten vooraan opzet, zit je natuurlijk met twee kleuren door mekaar… hopelijk doen ze daar op de autokeuring niet moeilijk over… of kan ik de lampjes van de mistlichten ook een witte kleur meegeven volgens jullie ❓

Ik verwacht mijn bestelling binnen een dag of 3 / 4… wss begin volgende week dus… zal iets laten weten… heb eerst een mail gedaan naar:

http://www.rojac.nl/index.php?main_page=index&cPath=69

… daar konden ze me echter niet beloven dat er geen foutmeldingen zouden zijn… dan maar hier besteld:

http://www.benl.ebay.be/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290735895304&ssPageName=ADME:L:COSI:BE:1123

… in advertentie staat duidelijk dat ze voor Porsche Cayman zijn bedoeld… ben benieuwd.

mijn vriendin heeft het ook meegemaakt dat het bestelde product (ipadcase)niet toekwam, geld teruggestort gekregen en 3weken later plots toch nog aangekomen???? tja, zij was wel content, hopelijk voor jou hetzelfde hé

De mijne zijn intussen nog steeds niet toegekomen, dus ik beschouw ze als verloren gegaan. De e-bay verkoper ging mijn geld terug storten, ik wacht even af nog nu, tis toch winter 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 127)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.