Cayman gekocht…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Cayman gekocht…

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik ben dus Datake , sinds lange tijd petrol head… En nu dus eindelijk een beetje van een droom waargemaakt door een eerste Porsche te kopen, zij het wel een cayman 2.7 211pk.

Mijn vorige 3 wagens waren BMW’s, waarvan 1 een M3… Maar met de nieuwe regels voor vennootschappen en bedrijfswagens heb ik het over een andere boeg gegooid, de BMW buiten en een goedkope nieuwe 2dehands volvo s40 1.6d gekocht als daily, en een cayman prive als weekend toy! Ik heb zeer lang gezocht naar een exemplaar in mijn prijsklasse en die mijn zin was, en uiteindelijk eentje gevonden die misschien wat meer kilometers heeft (84.000) dan wat ik oorspronkelijk zocht, maar met name de garage die hem verkocht, de staat en de garantie die ik krijg hebben me over de streep getrokken. Ook de kleur is niet alledaags op een cayman (meteor grijs).

Foto’s volgen, levering in de loop van volgende week!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 127)
    • … als hij ze opnieuw opstuurt gaat hij er wss zijn broek aan scheuren 😀

Ik wacht nog even af, de ebay verkoper ging nieuwe sturen als ze hier binnen een paar dagen niet zijn 😉 toffe chinees!

… deze hebben wel canbus… gevonden op dezelfde site… en als we alles mogen geloven, zonder storingen !

http://www.rojac.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=69&products_id=264

nja maar geen canbus weerstanden hé, denk dat de cayman oplicht als een kerstboom dan 😉

Misschien toch maar deze bestellen ? Is dan wel BAX9S H6W ipv BA9S H6W…

http://www.rojac.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=69&products_id=262

euh ja, goeie vraag, pakje waren de DRL’s niet…

Ze zijn al sinds 1 oktober onderweg, ik begin een beetje te vrezen dat ze nooit gaan toekomen :mrgreen:

Hallo Datake… hoe doen de DRLekes het ?

… ben al even benieuwd… ne mens kan soms toch met weinig tevreden zijn é… nu maar hopen dat er geen foutmeldingen zijn, ‘t fittingske overeen komt en de kleur perfect is 😀

net bericht van het thuisfront dat de DRL LED’s in de post zaten :relaxman:

S C H I T T E R E N D ! :applaus:

Canbus weerstanden zitten op de LED’s. Gewoon plug and play gloeilamp vervangen door led lamp, afmetingen zijn identiek.

Mooie Cayman Datake… proficiat met de aankoop… ben benieuwd om de foto’s te zien van de voorzijde als ook de dagrijlichten zijn vervangen… als alles functioneerd zonder foutmeldingen, ga ‘k ze ook bestellen via je link, dit samen met de lampjes voor de nummerplaatverlichting… toch makkelijk als je van mekaar kunt leren 🙂

Vraagje: kunnen de lampjes voor de nummerplaatverlichting er zo in of moet er nog een canbus canceller tussen om geen foutmelding te krijgen, zo ja welke ?

Mush vraag het eens aan Kitty .
                              Datake resultaat is geslaagd .

had dus deze gekocht:

http://www.ebay.com/itm/320880640350?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

LED VS Gloeilamp:

All LED:

Prima build quality en geen foutmeldingen (had er andere die wel foutmeldingen gaven dus opletten)! Veel modernere look :mrgreen:

Nu afwachten tot de DRL LED’s er zijn zodat we de voorkant ook kunnen doen !

Ge weet niet wat ge mist! :relaxman: :respect2: 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 127)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.