Cayman gekocht…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Cayman gekocht…

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik ben dus Datake , sinds lange tijd petrol head… En nu dus eindelijk een beetje van een droom waargemaakt door een eerste Porsche te kopen, zij het wel een cayman 2.7 211pk.

Mijn vorige 3 wagens waren BMW’s, waarvan 1 een M3… Maar met de nieuwe regels voor vennootschappen en bedrijfswagens heb ik het over een andere boeg gegooid, de BMW buiten en een goedkope nieuwe 2dehands volvo s40 1.6d gekocht als daily, en een cayman prive als weekend toy! Ik heb zeer lang gezocht naar een exemplaar in mijn prijsklasse en die mijn zin was, en uiteindelijk eentje gevonden die misschien wat meer kilometers heeft (84.000) dan wat ik oorspronkelijk zocht, maar met name de garage die hem verkocht, de staat en de garantie die ik krijg hebben me over de streep getrokken. Ook de kleur is niet alledaags op een cayman (meteor grijs).

Foto’s volgen, levering in de loop van volgende week!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 127)
    • [quote=”Mushroom” post=110356]Straffe stofzuigers 🙂
      Opletten voor uw eigen vogel ;)[/quote]

ik stofzuig meestal met mijn broek toe 😀

en voor alles heeft de mush direct een bijhorende foto klaar é, niet normaal! Jou pc staat verzekers vol met P orno, eu P orsche :mrgreen:

Rondborstig zeker ipv roodborstig? :mrgreen:

291748_2382451596616_38852860_n.jpg

:respekt:
              ja van wie hadden we da verwacht :geek:

weet nie, alst een roodborstig vogeltje was wel, maar bedoelde eigenlijk de Cayman, vind het een prachtig lijntje en kan me zeker bekoren.
              (heb ik het nu over die cay of da verpleegsterke da juist passeert) :mrgreen: :first:

[quote=”9ierre” post=110381]prachtig beest :music: [/quote]
                Dat vogelke? 😐 😕 8)

prachtig beest :music:

geniet ervan maar zou men interieur toch niet aanpakken met die stofzuiger, voor je het weet is da interieur ribbedebie :mrgreen:

Oei dat vogeltje 😥 ,nog eens gebleken dat we daar aandacht moeten aanbesteden .
                    Vuil en bladeren is soms de reden voor het defect van een radiator .

[quote=”Mushroom” post=110356]Straffe stofzuigers 🙂
                      Opletten voor uw eigen vogel ;)[/quote]

:happy:

Straffe stofzuigers 🙂
                        Opletten voor uw eigen vogel 😉

:happy: :first:

😯 zodus… Deze avond de Cayman gekuist in een self wash… Ik had eens ergens gelezen om de luchtinlaten vooraan uit te stofzuigen, leek me wel een goed idee… Krachtige stofzuigers in de singel… GROOT was mijn verbazing… Toen er plots een kleine vogel in de stofzuiger mond vast zat :wtf: :wtf: een dode dus wel te verstaan, gezien de staat van ontbinding nog niet zo heel lang geleden er in gesukkeld denk ik… Paar weken ofzo misschen. De stofzuiger deed zijn werk goed, ik had amper tijd om het te bestuderen en floep weg was hij in de slang :happy:

Mooie Cayman !

Startproblemen gingen van kwaad naar erger… Mailtje naar extravaganza motors of dit onder garantie viel, direct antwoord gehad dat ik 2 dagen later gratis achter een nieuwe zwaardere batterij mocht gaan!

Garantie is handig :mrgreen:

Canbus nummerplaat leds ook gemonteerd! Veel beter dan die gele rommel 😉

Ja idd, zoals hierboven al vele malen geschreven een zeer mooie wagen die Cayman.
                                  Blijf hem maar in de watten leggen, het komt hem en jou tengoede 😀

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 127)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.