Cayman gekocht…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Cayman gekocht…

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik ben dus Datake , sinds lange tijd petrol head… En nu dus eindelijk een beetje van een droom waargemaakt door een eerste Porsche te kopen, zij het wel een cayman 2.7 211pk.

Mijn vorige 3 wagens waren BMW’s, waarvan 1 een M3… Maar met de nieuwe regels voor vennootschappen en bedrijfswagens heb ik het over een andere boeg gegooid, de BMW buiten en een goedkope nieuwe 2dehands volvo s40 1.6d gekocht als daily, en een cayman prive als weekend toy! Ik heb zeer lang gezocht naar een exemplaar in mijn prijsklasse en die mijn zin was, en uiteindelijk eentje gevonden die misschien wat meer kilometers heeft (84.000) dan wat ik oorspronkelijk zocht, maar met name de garage die hem verkocht, de staat en de garantie die ik krijg hebben me over de streep getrokken. Ook de kleur is niet alledaags op een cayman (meteor grijs).

Foto’s volgen, levering in de loop van volgende week!

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 127)
    • Ge kan je nog altijd inschrijven voor RLC 9sept. he :relaxman: :relaxman: :relaxman: direkt een reden om er mee te rijden :driver: :driver: :driver:

Heb hem!!

Wat een auto, niet te geloven dat hij “maar” 211pk heeft! Zalige sound, rijd op rails… Zit als een maatpak, een echte drivers car, en ook een rustige cruiser zelfs!

Ga niet kunnen wachten om morgen een excuus te vinden om ergens naartoe te “moeten” :mrgreen:

Ik begin ook te kijken voor een andere Porsche. Vind een gele Cayman wel knap.

Nog 4 uur… 😯

[quote=”Pieters” post=106241]Proficiat van iemand die maar met een Boxster rijdt.

Mooie kleur!

@ Funny: heb anders nog steeds wat leuks voor jouw vrouw :mrgreen:[/quote]

Maar…met een Boxster rijdt??? ruzie 😈

niets tegen geel nee, maar vind z’on speciale kleuren snel tegensteken. Bij een ander is het dus altijd mooi 😉

Proficiat van iemand die maar met een Boxster rijdt.

Mooie kleur!

@ Funny: heb anders nog steeds wat leuks voor jouw vrouw :mrgreen:

Iemand iets tegen een gele auto? 😯
                    ruzie

Er zijn al genoeg zwarte, grijze en donkerblauwe… 😉

@ Funny, dat warm geel is inderdaad schitterend, niet voor daily maar voor fun car is het leuk en speciaal.

Weet anders iets mooi tweedehands staan die wel zou willen rijden in zo’n gele auto…..en dan hoef je het hoofd niet te buigen 😀 😀

Proficiat met de aankoop . :applaus:

Zo’n gele heeft iets ,gisterenavond naar een gele boxster en cayman zitten kijken .Maar de vrouw zei daar rij ik niet mee. 😥 .Ik zal maar weer het hoofd buigen .

ferm, en mooie kleur :respect2:

Knappe auto met de motor op de perfecte plaats 😀 :driver:

Enkele weken terug moest m’n zus een nieuwe nummerplaat hebben omdat ze verhuisd was, en dat heeft toch langer geduurd.

sinds wanneer is er een achterstand dan? Ik heb mijn volvo ingeschreven 2 weken geleden op vrijdag, de maandag had ik een plaat ? Hij wordt pas woensdag gekeurd dus kan hem nog niet inschrijven, hij zit momenteel bij de carroserie om de bumper en spiegel te herspuiten wegen (kleine schade aan bumper + vernis loste een beetje aan de linkse spiegel), de gaatjes worden toegewerkt en er komt een sticker nr plaat op dan. Vrijdag wordt hij binnen en buiten professioneel gedetailed ook voor hij afgeleverd wordt. :applaus:

Aftellen … Je hebt toch al nummerplaten? Want met die achterstand die ze blijkbaar hebben …

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 127)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.