Cayman gekocht…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Cayman gekocht…

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik ben dus Datake , sinds lange tijd petrol head… En nu dus eindelijk een beetje van een droom waargemaakt door een eerste Porsche te kopen, zij het wel een cayman 2.7 211pk.

Mijn vorige 3 wagens waren BMW’s, waarvan 1 een M3… Maar met de nieuwe regels voor vennootschappen en bedrijfswagens heb ik het over een andere boeg gegooid, de BMW buiten en een goedkope nieuwe 2dehands volvo s40 1.6d gekocht als daily, en een cayman prive als weekend toy! Ik heb zeer lang gezocht naar een exemplaar in mijn prijsklasse en die mijn zin was, en uiteindelijk eentje gevonden die misschien wat meer kilometers heeft (84.000) dan wat ik oorspronkelijk zocht, maar met name de garage die hem verkocht, de staat en de garantie die ik krijg hebben me over de streep getrokken. Ook de kleur is niet alledaags op een cayman (meteor grijs).

Foto’s volgen, levering in de loop van volgende week!

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 127)
    • Levering vrijdag avond 😀 😀 😀

de cayman,door veel mensen aanzien als baby porsche is wel een de porsche die zich het makkelijkst laat besturen en zeer vergevingsgezind is.
        dikke proficiat met uw aanwinst en trouwens geweldige kleur :applaus: :applaus: :applaus:

Bedoel je dat dit geel niet mooi is, ik vind dat juist zo knap bij een Cayman…
          Proficiat Datake.

[quote=”PVB” post=105954][quote=”zimmermann” post=105951]welkom Datake , mooie P , kleur idem! :relaxman: :relaxman: :relaxman:[/quote]

@Zimmerman: ook een Cayman kopen, zag je Boxster te koop staan op één of andere site?

@ Datake: Welkom hier en wel een heel mooie kleur die Cayman hoor ![/quote]

weet het nog niet , verkoop hem eigenlijk niet graag ,ben er zo aan gehecht . was gewoon een idee om te zien wat ik ervoor krijg ,ma zal eraf gehaalt worden :driver: is simply the best :first:

IMG_2217.JPG
              Mooi, mooi, mooi.
              De mijne was trouwens in dezelfde kleur, had er wel de Carrera GT velgen onder.
              ciao,
              Luc

idd mooi, cayman komt er goed in uit.
                Beter dat dit kleur, welliswaar x aantal jaar geleden!
                [IMG]http://i453.photobucket.com/albums/qq256/nikolasenlynn/caymangeel.jpg[/IMG]

[quote=”zimmermann” post=105951]welkom Datake , mooie P , kleur idem! :relaxman: :relaxman: :relaxman:[/quote]

@Zimmerman: ook een Cayman kopen, zag je Boxster te koop staan op één of andere site?

@ Datake: Welkom hier en wel een heel mooie kleur die Cayman hoor !

welkom Datake , mooie P , kleur idem! :relaxman: :relaxman: :relaxman:

:applaus: welkom en veel :driver:

Thanks iedereen! Nu aftellen… de eerste mod is al besteld, een setje H7 xenon’s van 5000K, want helaas geen OEM xenon… ben geen fan van aftermarket stuff, maar heb dit setje in mijn s40 zitten ook en mede door de projectors ziet het er OEM uit, dus ik hoop dat de lenzen bij de cayman hetzelfde resultaat opleveren. 5000k is dicht bij de 4700K Van OEM xenon, mooi wit licht en geen overdreven blauwe schijn…

:applaus: :applaus: :applaus:

Proficiat en welkom… Superkleur heb dezelde kleur!! :respect2:

Welkom!
                              Mooie P.
                              Veel :driver: plezier!

Welkom, mooie wagen ! En: “zij het een Cayman” is voor niks nodig. 😉

Congrats en welkom! 🙂

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 127)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.