Cayman gekocht…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Cayman gekocht…

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik ben dus Datake , sinds lange tijd petrol head… En nu dus eindelijk een beetje van een droom waargemaakt door een eerste Porsche te kopen, zij het wel een cayman 2.7 211pk.

Mijn vorige 3 wagens waren BMW’s, waarvan 1 een M3… Maar met de nieuwe regels voor vennootschappen en bedrijfswagens heb ik het over een andere boeg gegooid, de BMW buiten en een goedkope nieuwe 2dehands volvo s40 1.6d gekocht als daily, en een cayman prive als weekend toy! Ik heb zeer lang gezocht naar een exemplaar in mijn prijsklasse en die mijn zin was, en uiteindelijk eentje gevonden die misschien wat meer kilometers heeft (84.000) dan wat ik oorspronkelijk zocht, maar met name de garage die hem verkocht, de staat en de garantie die ik krijg hebben me over de streep getrokken. Ook de kleur is niet alledaags op een cayman (meteor grijs).

Foto’s volgen, levering in de loop van volgende week!

7 reacties aan het bekijken - 121 tot 127 (van in totaal 127)
    • Gefeliciteerd, mooie bak 8)

Hier een slechte foto van het zoekertje toen hij nog te koop stond:

Welkom, en veel rij plezier gewenst
          Heb je er al foto’s van ?

Wim

Welkom Andy, en veel :driver: met de Porsche.

Benvenutto Datake,
              Proficiat met de Cayman, ik heb er zelf ook ene gehad. Een hele leuke voituur waar je veel lol aan zult beleven.
              ciao,
              Luc.

welkom en proficiat met de aanwinst! :applaus:

Welkom Datake ,En wat zou er mis zijn aan een Cayman :applaus: Veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst .

7 reacties aan het bekijken - 121 tot 127 (van in totaal 127)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.