Cayman GT4

• Maker
    Discussie
  • Afgelopen zaterdag tijdens de 356 Meeting in Brussel deze beauty gezien.

IMG_2553.jpg

IMG_2902.jpg

IMG_2809.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 77)
    • Drietal gt4’s te koop in België, toch bereikbaarder dan de grote broer lijkt me. :lekker:

Vergeet de GT4 als de meest extreme cayman … dit is de Cayman GT3.

cayman-gt3-mmachineworks.jpg

De creatie is afkomstig uit Japan. In de basis betreft het een ooit zo brave Cayman, maar deze is nu compleet hooligun-ready gemaakt door de lokale tuner M’s Machine Works. De reguliere boxermotor moest het ontgelden en werd vervangen voor een 3.6 liter zespitter, afkomstig uit de 911 (997) GT3. Tevens is de voorbumper geplukt van een GT3, wat de auto meer 911 dan ooit maakt. De luchthappers boven de wielkasten schreeuwen 991 GT3 RS. Nice touch.

De Cayman GT3 is vooral te zien tijdens Time Attack-dagen op onder andere het Tsukuba Circuit. Op deze dagen komen allerlei vierwielers voorbij. Omdat er in Japan andere regels gelden is de auto daar nog gewoon straatlegaal. Niet alleen die aanwezige vleugel zal in Belgie voor een nee-schuddende autokeurder zorgen.

Het project is nog niet afgelopen. M’s Machine Works denkt erover na om de motor van een 911 GT2 in de Cayman te lepelen.

vind het zeer mooi en subtiel gedaan, kleine aanpassingen en keimooi resultaat, martini stripes, zwarte lucht inlaten…, stond eigenlijk redelijk wel mooie dingen in die garage als je het mij vraagt.

S2

Mooie vinyl, maar geen echte fan van het geluid (komt op de laptop nogal blikkerig over, vond de originele sound mooier).

Deze tekst is verborgen voor mijn vrouw
                  :mrgreen:

dik in orde! :music:

boodschappen zou zelfs niet in jullie gedachten mogen komen bij dit beest 😉

een GT3 cup kost een pak meer, en zelf een GT4 kopen en ombouwen zal ook duurder uitkomen dus kvind de prijs wel in de lijn van verwachting, vet spel!!

boodschappen zou zelfs niet in jullie gedachten mogen komen bij dit beest 😉

een GT3 cup kost een pak meer, en zelf een GT4 kopen en ombouwen zal ook duurder uitkomen dus kvind de prijs wel in de lijn van verwachting, vet spel!!

Ive

ja, ik wou de nadruk eigenlijk leggen op “moogt”, want deze is niet streetlegal hé.
                            Jammer want zou wel vet zijn in het straatbeeld te zien passeren :happydance:

Ive

ja, ik wou de nadruk eigenlijk leggen op “moogt”, want deze is niet streetlegal hé.
                              Jammer want zou wel vet zijn in het straatbeeld te zien passeren :happydance:

[hide]Ive, mijn vrouw lost dat probleem wel helemaal zelf op!!! Ze rijdt ene keer, of 2 keer meer naar de winkel over en ‘t weer… en deze keer had ze mij niet nodig om op dat gedacht te komen :respekt: :mrgreen:

PS we hebben wel geen GT4, maar “als het weer goed is” neemt ze de 997 4S cabrio mee om naar de supermarkt gaan :bounce: . [/hide]

[hide]Ive, mijn vrouw lost dat probleem wel helemaal zelf op!!! Ze rijdt ene keer, of 2 keer meer naar de winkel over en ‘t weer… en deze keer had ze mij niet nodig om op dat gedacht te komen :respekt: :mrgreen:

PS we hebben wel geen GT4, maar “als het weer goed is” neemt ze de 997 4S cabrio mee om naar de supermarkt gaan :bounce: . [/hide]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.