cayman gt4

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Ben aan het rondkijken voor een cayman gt4 met clubsport pakket .Liefst witte of gele .
      Kwam deze tegen bij Auto nautic corporation in schepdaal .
      Kent iemend die wagen ? Zou afgeleverd zijn in Drogenbos en onderhoud gehad in knokke.
      Volgens verkoper nooit circuit gedaan ?
      Heeft iemand ervaring bij deze verkoper want ik rij al jaren Porsche maar ken deze firma niet .
      Alvast bedankt

Van die verkoper heb ik nog nooit iets gezien en in die uitvoering bestaan er wel wat GT4… Ik zou ook nooit zo maar iemand op zijn woord geloven… nooit op circuit, meneer… Een Evoluzione Motors kan uitlezen of de motor ja dan neen over de toeren is geweest en hoelang. 88.900€ zou ik in elk geval niet meer betalen. Op mobile.de staat er één voor 82.800

Ik ben in de running voor een nieuwe 718 GT4 dus de “oude” ben ik ook al lang aan het volgen. In elk geval, als ik een 981 GT4 zou kopen, dan zou ik wachten tot de nieuwe uitgeleverd wordt want dan krijgen de prijzen zeker een tik. En de nieuwe zou slechts 10% meer dan de oude kosten. Ik zou wachten tot dec 2019 en zelfs langer afhankelijk van de stand der belastingen (BIV kan stijgen per 1/1/2020).

In elk geval een mooie machine!! :up:

Prima advies van Yellow. Manuele boite, dus laten uitlezen hoeveel overrevs er op zitten. 90k is te duur. Even wachten en je kan ze in Duitsland meenemen voor sub 80k als de nieuwe er is.
          Geen enkele Porsche heeft op circuit gereden, de realiteit is dat ik er van zou uitgaan dat dat in het geval van een GT4 met clubsportpack WEL het geval is. Moet je daar wakker van liggen? Neen, in de verste verte niet volgens mij. Een trackday is niet racen he ! Die auto’s zijn daar toch voor gemaakt en die gaan daar niet dood van zenne ! Op tijd eens ander remmen en banden en klaar is kees.
          Belangrijker is hoe de wagen gerodeerd is, en of hij bruut gereden is op koude motor. Helaas kan je DAT niet controlleren. (of misschien wel met een olie-analyse, hiervoor verwijs ik naar de experts hier op het forum die daar meer van weten dan ik, ik geloof dat DeePee en Vandamme daar al eens mee bezig geweest zijn)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.