Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › Cayman GT4
- Dit onderwerp bevat 77 reacties, 27 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 8 maanden geleden door pvdw.
-
MakerDiscussie
-
20 mei 2015 om 14:03
Afgelopen zaterdag tijdens de 356 Meeting in Brussel deze beauty gezien.
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Vonheist” post=211151]mmmh… raar… toen ik langs ben geweest en ‘heel veel zin’ had om eentje te bestellen vroeg ik ook naar een Sonderfarbe maar was volgens de verkoper bij RS Motors zeker geen mogelijkheid. Ik had graag een iets donkerder tintje gehad dan Racing Gelb maar kon enkele kiezen voor de kleuren te zien op de configurator…[/quote]
Speedgelb?
[quote=”Vonheist” post=211151]mmmh… raar… toen ik langs ben geweest en ‘heel veel zin’ had om eentje te bestellen vroeg ik ook naar een Sonderfarbe maar was volgens de verkoper bij RS Motors zeker geen mogelijkheid. Ik had graag een iets donkerder tintje gehad dan Racing Gelb maar kon enkele kiezen voor de kleuren te zien op de configurator…[/quote]
Speedgelb?
Deze stond onlangs in Francorchamps voor de GT parade
Attachments:Deze stond onlangs in Francorchamps voor de GT parade
Attachments:mmmh… raar… toen ik langs ben geweest en ‘heel veel zin’ had om eentje te bestellen vroeg ik ook naar een Sonderfarbe maar was volgens de verkoper bij RS Motors zeker geen mogelijkheid. Ik had graag een iets donkerder tintje gehad dan Racing Gelb maar kon enkele kiezen voor de kleuren te zien op de configurator…
mmmh… raar… toen ik langs ben geweest en ‘heel veel zin’ had om eentje te bestellen vroeg ik ook naar een Sonderfarbe maar was volgens de verkoper bij RS Motors zeker geen mogelijkheid. Ik had graag een iets donkerder tintje gehad dan Racing Gelb maar kon enkele kiezen voor de kleuren te zien op de configurator…
Het zal nog even wachten worden !
Doordat het een Sonderfarbe is van Porsche Exclusive is de levering pas voorzien voor december 2015 .Het zal nog even wachten worden !
Doordat het een Sonderfarbe is van Porsche Exclusive is de levering pas voorzien voor december 2015 .[quote=”Funny” post=211116]Ik ken iemand die Gekozen heeft voor Mexcico blue .
[/quote]Die zou ik wel eens willen zien!
[quote=”Funny” post=211116]Ik ken iemand die Gekozen heeft voor Mexcico blue .
[/quote]Die zou ik wel eens willen zien!
Iemand hier op het forum heeft ’em in het donkerblauw. Heb hem al statisch zien staan, wat een lekker ding met die rolkooi, kuipzeteltjes en harnassen. Maar verder zeg ik daar niks over, ga de wind niet uit zijn zeilen halen, ‘t is aanhem om daar al dan niet mee boven te komen hier …
Iemand hier op het forum heeft ’em in het donkerblauw. Heb hem al statisch zien staan, wat een lekker ding met die rolkooi, kuipzeteltjes en harnassen. Maar verder zeg ik daar niks over, ga de wind niet uit zijn zeilen halen, ‘t is aanhem om daar al dan niet mee boven te komen hier …
Ik ken iemand die Gekozen heeft voor Mexcico blue .
Het zelfde vermogen als een Carrera S maar door het aanbieden van enkel handbak worden de prestaties beperkt .Andere verhoudingen van de bak waardoor het optrekken en top onder het niveau van een 911 liggen .
Absoluut niets verkeerds aan .Ik ken iemand die Gekozen heeft voor Mexcico blue .
Het zelfde vermogen als een Carrera S maar door het aanbieden van enkel handbak worden de prestaties beperkt .Andere verhoudingen van de bak waardoor het optrekken en top onder het niveau van een 911 liggen .
Absoluut niets verkeerds aan .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.