Cayman GT4

• Maker
    Discussie
  • Afgelopen zaterdag tijdens de 356 Meeting in Brussel deze beauty gezien.

IMG_2553.jpg

IMG_2902.jpg

IMG_2809.jpg

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 77)
    • GT4 op 2015 Goodwood Festival of Speed

Stepping onto the Goodwood track with the Cayman GT4

0

… zéker + 1 voor blauw !

image-6.jpg

0

in your face GT3 owners LOLROFL

0

Deze vind ik toch wel hilarisch. Of iedereen het er mee eens is, dat is een andere zaak. Maar het blijft origineel en gedurfd 🙂

gt4whoneedsagt3.jpg

0

Uiteraard geen standaardkleur, maar Mexico Blauw vind ik ook schitterend:

Cayman987_MexicoBlue.jpg

0

+1 … RS … en dan met keuze Manueel en PDK … dan is iedereen content …

0

Alez…. Iedereen gediend…. Nu nog enkel de RS :-))

0

Geef mij maar de blauwe….

0

Geel en rood ja. Maar zwart is toch ook altijd bruut. En wit is toch ook heel motorsport …

0

Schitterende foto’s!

0

Heb de mijne in donker blauw metallic besteld – beetje paarse schijn als de zon er op schijnt (en als de auto proper is). Heb dat nu op mijn Cayman S ook.

In Geneve heb ik een nieuwe kleur gezien die Porsche gaat uitbrengen, een soort petroleum – prachtig. Maar niet te krijgen voor de GT4…en wagen reeds besteld natuurlijk…

0

Een beetje respect hee, vlegels! De benaming is Racing-Gelb (D) dacht ik. Staat beeldig op mijn standaard Cayman.

0

Speedgelb +1 ! Kanariegeel echter ook wel niet mis
                              Geel of Rood lijkt mij enige juiste kleur voor een “gt”-Porsch… no surprise hé :-))

0

de basis hoeft niet blitz te zijn met de juiste striping

0

Is dat niet wat flets voor zo een opvallende trackbak ?

0
                                15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.