Cayman GT4

• Maker
    Discussie
  • Afgelopen zaterdag tijdens de 356 Meeting in Brussel deze beauty gezien.

IMG_2553.jpg

IMG_2902.jpg

IMG_2809.jpg

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 77)
    • GT4 op 2015 Goodwood Festival of Speed

… zéker + 1 voor blauw !

image-6.jpg

in your face GT3 owners LOLROFL

Deze vind ik toch wel hilarisch. Of iedereen het er mee eens is, dat is een andere zaak. Maar het blijft origineel en gedurfd 🙂

gt4whoneedsagt3.jpg

Uiteraard geen standaardkleur, maar Mexico Blauw vind ik ook schitterend:

Cayman987_MexicoBlue.jpg

+1 … RS … en dan met keuze Manueel en PDK … dan is iedereen content …

Alez…. Iedereen gediend…. Nu nog enkel de RS :-))

Geef mij maar de blauwe….

Geel en rood ja. Maar zwart is toch ook altijd bruut. En wit is toch ook heel motorsport …

Schitterende foto’s!

Heb de mijne in donker blauw metallic besteld – beetje paarse schijn als de zon er op schijnt (en als de auto proper is). Heb dat nu op mijn Cayman S ook.

In Geneve heb ik een nieuwe kleur gezien die Porsche gaat uitbrengen, een soort petroleum – prachtig. Maar niet te krijgen voor de GT4…en wagen reeds besteld natuurlijk…

Een beetje respect hee, vlegels! De benaming is Racing-Gelb (D) dacht ik. Staat beeldig op mijn standaard Cayman.

Speedgelb +1 ! Kanariegeel echter ook wel niet mis
                              Geel of Rood lijkt mij enige juiste kleur voor een “gt”-Porsch… no surprise hé :-))

de basis hoeft niet blitz te zijn met de juiste striping

Is dat niet wat flets voor zo een opvallende trackbak ?

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.